Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@01:33:06 GMT

پروپاگاندای خبری در حمایت از جهانبخش

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۳۶۸

پروپاگاندای خبری در حمایت از جهانبخش

مطرح شدن پیشنهاد باشگاه آژاکس برای جذب علیرضا جهانبخش پروپاگاندای خبری است که از او برای حضور در تیمی بهتر از برایتون حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا جهانبخش در دو فصل اخیر نتوانسته عملکرد جالبی در تیم برایتون انگلیس ارائه کند و با توجه به اینکه هنوز سه فصل از قراردادش با این باشگاه انگلیسی باقی‌مانده، بدون تردید مدیران برایتون برای آنکه در فصل نقل و انتقالات متضرر نشوند او را به پیشنهادی ارزان نخواهند فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایتون احتمالاً با انتقالی قرضی جهانبخش را برای یک فصل در اختیار باشگاهی قرار می‌دهد که پیشنهادی بیش از دستمزد یک فصل این بازیکن بپردازد و اگر باشگاهی حاضر به پرداخت چنین پولی نشود، وینگر ایرانی فصل آینده در برایتون می‌ماند.

در شرایطی که مدتی است بحث پیشنهاد باشگاه آژاکس آمستردام برای جذب جهانبخش در رسانه‌های اروپایی مطرح می‌شود اما ظواهر امر نشان می‌دهد این موضوع با واقعیت سنخیت ندارد چرا گمانه‌زنی‌ها از سوی خبرنگاران اروپایی انجام شده که در سابقه آن‌ها پروپاگاندای خبری و بزرگ‌نمایی به مراتب دیده شده است.

باشگاه آژاکس به کارخانه تولید بازیکن شهرت یافته و عمده درآمد این باشگاه از فروش بازیکنان مستعدی است که در مدارس فوتبالش کشف شده‌اند و در تیم اول فوتبال این باشگاه عملکرد مناسبی ارائه کرده‌اند. آژاکس عمدتاً از تیم‌های پایه‌اش تزریق می‌شود و ترجیح می‌دهد بازیکنانی جذب کند که بازی‌های درخشانی انجام دادند. مدیریت این باشگاه تمایل ندارد تا با جذب مهره‌هایی که روند رو به افولی داشته‌اند، ریسک بزرگی را قبول کند چون یکی از مدعیان همیشگی فتح جام در لیگ اردیویسه هلند محسوب می‌شود و در فصول اخیر هم بازی‌های خوبی در لیگ قهرمانان اروپا ارائه کرده است.

احتمال آنکه جهانبخش مورد توجه تیمی دیگر از لیگ اردیویسه هلند قرار بگیرد اما حضور او در آژاکس عجیب است و مطرح شدن نام این باشگاه در رسانه‌ها می‌تواند چند باشگاه دیگر را برای جذب او ترغیب کند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش آژاکس برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پاسخ سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در پی تجاوز به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت مستشاران و فرماندهان ایرانی به حدی محکم و منحصر به فرد بود که جهان پس از چند روز همچنان از ایران سخن می‌گوید.

فضای مجازی، سایت‌های خبری، کانال‌های تلویزیونی در سراسر دنیا از ارتقاء سطح نظامی ایران و به رخ کشیدن این قدرت در برابر ناتوانی اسرائیل همچنان در صدد تحلیل برآمده‌اند.

اما شهر تهران هم در چند روز اخیر با طرح‌های ابتکاری عناوین همین شبکه‌ها و رسانه‌های خبری را برای شهروندانش تیتروار به نمایش گذتشنه است، بنرهایی که اقتدار نظامی و هدف گیری دقیق موشک‌های ایرانی را از فرسنگ‌ها دورتر برای اصابت به اهداف مدنظر یادآور می‌شود.

در ادامه چهره جدیدی از این تقابل نظامی را در تهران ببینید؛

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قنادی محبوب خیابان انقلاب باز هم پلمب شد
  • تصاویری از اصفهان ساعاتی بعد از شنیده شدن صدای انفجار
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • مرور مهم‌ترین اخبار روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • مرور مهم ترین اخبار روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس