Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور مقدماتی‌ اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 با همکاری مشترک آپارت گیم و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، از هفته پایانی مرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بی‌شک FIFA یکی از پرطرفدار ترین بازی های ورزشی میان طرفداران دو آتشه و پرو پاقرص فوتبال در دنیا و ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آمار و ارقام پیمایش ملی مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) که در سال 1396 انجام شده از مجموع ۲۸ میلیون نفر گیمر ایرانی ۲۵ درصدشان طرفدار بازی فیفا بودند و این بازی را روی پلتفرم کنسول یا رایانه تجربه کرده‌اند. گیمرهایی کاملا نوجوان با میانگین سنی ۱۷ سال و ۸ ماه که موقع بازی فیفا چنان غرق این دنیای شبیه سازی شده از فوتبال واقعی می‌شوند که متعصبانه برای هم کری می‌خوانند و از تیم‌ها و بازیکنان محبوب‌شان طرفداری می‌کنند.

این مقدمه را گفتیم برای رسیدن به اصل خبری که قطعاً برای فیفا بازها جذاب و مورد توجه خواهد بود. خبر برگزاری اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 که با همکاری مشترک آپارت گیم و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، از هفته پایانی مرداد ماه شروع می‌شود.

این رویداد جذاب برای فیفا بازها با هدف نزدیک‌تر کردن گیمرها به یکدیگر و فراگیری مسابقات ورزش‌های الکترونیک، برگزار می‌شود.

مسابقه در دور مقدماتی با توجه به شرایط کرونایی کشور به صورت آنلاین و روی پلتفرم PS4 انجام می‌شود. اما مرحله یک چهارم نهایی به بعد آن به صورت حضوری و در شهر تهران برگزار خواهد شد.
دور مقدماتی مسابقات از ۲۲ تا ۲۹ مرداد برگزار و دور نهایی روز ۲۸ شهریور با حضور ۱۶ بازیکن برتر (۲ بازیکن برتر هر گروه) به صورت حضوری در تهران انجام می‌شود تا تکلیف نفرات برگزیده مشخص شود.
بازی‌ها در قالب ۸ گروه  ۱۲۸ نفری انجام می‌شود و در مجموع ۱۰۲۴ نفر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. خوب است که بدانید برای ثبت نام در این مسابقه هم تا 20 مرداد فرصت دارید.

اما بخش جذاب‌تر برگزاری این مسابقه جوایزی است که برای شرکت کنندگان در مسابقه و نفرات برگزیده در نظر گرفته شده است. در مجموع ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای ۸ نفر برتر این مسابقه در نظر گرفته شده است.

جوایز  نفرات برگزیده به ترتیب شامل ۲0 میلیون تومان برای نفر اول، ۱۲ میلیون تومان برای نفر دوم ، 8 میلیون تومان برای نفر سوم،۶ میلیون تومان برای نفر چهارم و ۱ میلیون تومان برای نفرات پنجم تا هشتم دور نهایی است. اشتراک ۳ ماهه فیلیمو برای ۸ نفر برتر هر گروه نیز اختصاص یافته است. ضمن اینکه به تمام شرکت‌کنندگان کد تخفیف ۵۰ درصدی فیلیمو اهداء می‌شود.
فیفا بازهای حرفه‌ای و آماتور برای ثبت نام باید اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازی فیفا مسابقه مسابقات ورزش های الکترونیک میلیون تومان برای نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی مازندران در اولین جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان فریدونکنار در سال ۱۴۰۳ با محوریت جام شهید عجمیان، گفت: اولین دوره مسابقات بسیج محلات استان از بهمن ماه سال قبل آغاز و مرحله نهایی ۴، ۵ و ۶ اردیبهشت در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار می‌گردد.

او افزود: مسابقات در سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستانی برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

پهلوان گفت: این دور از مسابقات بانام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

افتتاحیه مسابقات با حضور مقامات استانی و شهرستان و ورزشکاران و دست اندرکاران در سالن ورزشی شهدا انجام خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان