Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، متن پیام تسلیت غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معزز مرحوم مغفور حجت الاسلام سید علی سیدین و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن زاده امام جمعه کیش

با سلام و احترام فراوان

اندیشـــــــــه والا و زحمات مخلصانه دلیر مردانی که در عرصه پاسداشت و ترویج دین مبین اسلام و آموزش علوم دینی و قرآنی مسئولانه تلاش کرده اند همواره در یاد و خاطره دوستان و آشنایان آنها زنده و جاوید بوده و البته اجر زحمات خالصانه آنها نزد پروردگار مهربان محفوظ خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و آن هنگام که بانگ رحیل، کوچ بلند خدمتگزاری صدیق را خبر می دهد، همگان در سوگ عزیمت آرام این خادمان صدیق و عالمان متعهد اشک ریخته و در دل زحمات آنان را ارج می نهند.

حکمت الهی بر این قرار گرفته است تا جزیره کیش نیز فقدان انسان فرهیخته و مومنی صدیق را  به سوگ بنشیند که در مسند خدمتگزاری، مهر عبودیت حضرت حق بر دل و اندیشه گشودن گرهی بسته از کار خلق در سر داشت. غم سنگین و چشمان اشکبار دوستان از شنیدن خبر درگذشت این روحانی وارسته موید شخصیت و منش نیکوی ایشان است.

مرحوم مغفور حجت الاسلام سید علی سیدین نمونه شایسته یک روحانی دانا، متعهد و مردمی بود که چندین سال در لباس مقدس روحانیت در جزیره کیش به اقشار مختلف جامعه خدمت کرد و در برپایی باشکوه آیین های مذهبی و ترویج فرهنگ غنی دینی در میان نسل جوان خدمات ارزنده ای داشت. 

متاسفانه در پی شیوع پاندمی کرونا و در گذشت چند تن از هموطنانمان در جزیره کیش، این روحانی عزیز و گرانقدر نیز از میان ما رخت بربست تا روح بلندش در بارگاه امن الهی و در جوار رحمت حق آرام بیاساید. او که در دوران کوتاه عمر پرثمرش پیوسته از عشق و ارادت به مولای خویش دم میزد، در نهایت نیز در شب عید ولایت ایشان به دیار باقی شتافت تا این همزمانی تسکینی بر دل دردمند خانواده و دوستانش و گواهی بر خلوص محبت و ارادت وی به مولی الموحدین علی (ع) و خاندان عصمت و طهارت باشد.

ضمن قدردانی و گرامیداشت خاطره زحمات ارزشمند ایشان ،از خداوند یکتا برای آن مرحوم علو درجات دربهشت أعلا و مزید فضل ورحمت پروردگاربی همتا و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و برای خانواده گرانقدر ایشان صبر و بردرباری خواستارم.

46

کد خبر 1419263

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود

به گزارش جماران؛ متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی 

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ» 

درگذشت فاضله متدینه عالمه، مرحومه  مغفوره، خانم زهرا شجاعی (غفر الله لها) موجب تأسف و تأثر گردید. آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان باتوجه به راه کارهای درون فقهی در تغییر قوانین حوزه زنان بود. توجه به هنجارهای اجتماعی و انتظارات جامعه زنان در تغییر برخی قوانین و توجه به ظرفیت های منابع قانون گذاری چهره ای معتدل و تأثیرگذار در مبناسازی اصلاح قوانین از ایشان به یادگار گذاشت. امید آنکه تلاش های آن مرحومه در راه اعتلای احکام نورانی اسلام،  فقه اهل بیت عصت و طهارت (علیهم السلام) ذخیره ای از غفران و رحمت در پیشگاه ذات احدیت باشد. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزی بالخصوص همسر دانشمند و داغدارش جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا توانا و فرزندان سوگوارش و جامعه زنان، برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و حشر با هم نامشان حضرت زهرا (سلام الله علیها) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم .  

آن فقیده سعیده عاقلانه و عالمانه زیست و سربلند در جوار رحمت حق آرام گرفت. 

 

قم المقدسه- فخرالدین صانعی  

 بیت مرحوم آیت الله العظمی صانعی (قدس سرّه) 

08/01/1403- ١٦ رمضان ١٤٤٥

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم