Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:06:58 GMT

سه ایراد اصلی لیگ برتر فوتبال زنان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۴۱۰

سه ایراد اصلی لیگ برتر فوتبال زنان

سمیه شهبازی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: لیگ این فصل نسبت به فصل گذشته بهتر بود چون نخستین سالی محسوب می‌شد که رقابت نزدیکی بویژه با تیم بم داشتیم. بازیکنان سیرجان هم خوب بازی کردند. در کل از نظر پویایی و رقابت میان تیم‌های بالای جدول نسبت به سال‌های گذشته لیگ بهتری داشتیم.

وی افزود: هر چند از نظر شرایط و امکانات تغییری حس نشد و مسابقات باز هم با تعداد تیم‌های زیاد، زمین‌های بی‌کیفیت و توپ‌های غیر استاندارد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ باید یک توپ مشخص را در اختیار تیم‌ها قرار دهد تا با آن توپ بازی کنند. وقتی به دیدار تیمی می‌رویم، هر تیمی با توپ تمرینی خود در مسابقات حضور می‌یابد. این موضوع یک طرف و غیراستاندارد بودن توپ‌ها یک طرف دیگر قضیه است.

سرمربی وچان کردستان عنوان کرد: این گونه نمی‌شود بازی کرد و همه تیم‌ها باید با یک توپ مشخص بازی کنند. علاوه بر آن قبل از شروع لیگ ناظری نمی‌آید تا امکانات باشگاه را از نزدیک ببیند. این موضوع برای پیشرفت فوتبال زنان خوب نیست. ناظر باید حداقل یک یا ۲ ماه قبل از بازی عیب و ایراد باشگاه را ببیند و رفع کند. خیلی از باشگاه‌ها زمین استاندارد ندارند. این موضوع برای داوران و تیم‌های میزبان خوب نیست. مشکل دیگر ساعت بازی‌ها در ساعت ۱۰ صبح  است و باید بازیکنان را ساعت ۶:۳۰ بیدار کنیم.

 وی ادامه داد: تعلل در تصمیم‌گیری سازمان لیگ برای ادامه یا لغو لیگ فوتبال زنان به همه بازیکنان و سرمربیان و حتی باشگاه‌ها آسیب رساند. باید خیلی از شرایط مهیا باشد تا فوتبال زیبایی داشته باشیم. وقتی در زمین ناهموار بازی می‌کنیم و شرایط فراهم نیست چطور انتظار پیشرفت فوتبال زنان و حتی آموزش تاکتیک خوب به بازیکنان را داریم.

شهبازی یادآور شد: تاکنون ۸۰ درصد مطالبات بازیکنان وچان کردستان پرداخت شد و ۲۰ درصد دیگر هم پرداخت می‌شود. هنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن از این تیم نگرفته‌ام و پیشنهادی هم برای سرمربیگری از تیم‌های دیگر نداشته‌ام.

وی درباره عدم توجه و پیشرفت تیم ملی فوتبال زنان گفت: یکی از دلایل اصلی خود ما هستیم که می‌خواهیم با هر شرایطی کنار بیاییم. نباید تن به هر کاری داد و به هر دلیلی در فوتبال بمانیم. هر جوری با خودمان برخورد کنیم دیگران هم همان‌گونه با ما رفتار می‌کنند. هیچ‌گاه درخصوص مشکلات و نبود اردوها اعتراض رسمی و کتبی نمی‌کنیم و همواره همه چیز در حد حرف است. متاسفانه عده‌ای می‌خواهند به هر قیمتی کار کنند و فقط نام سرمربی یک تیم را یدک بکشند و این مورد اصلا خوب نیست. وقتی به هدف اصلی در فوتبال برسیم بدنبال آن شهرت هم می‌آید. امیدوارم فوتبال ما دست اهلش بیفتد. از حق نگذریم لیلا صوفی‌زاده به عنوان نایب رییس و رییس کمیته زنان فدراسیون فوتبال به تیم ملی توجه داشت و در اردوها و سفرها همراه ما بود و هر کاری برای تیم می‌کرد. او بدنبال رییس بازی نبود اما این خانه از پای‌بست ویران است. مشکل ما صوفی زاده نیست بلکه از مسایل دیگر است.

برچسب‌ها فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال فوتبال زنان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای، از ورود سیستم هدست های جدید به داخل کشور خبر داد تا مسابقات باقیمانده از لیگ برتر، با این دستگاه ها برگزار شود.

در اطلاعیه فدراسیون آمده است: پنج سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست های داوری در جهان فوتبال است امروز وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست ها خریداری شد و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود و طبق اعلام قبلی سری جدید هدست ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست و چهارم تمامی داوران در مسابقات لیگ برتر از این سیستم های رادیویی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • سرمربی خاتون بم: لحظه قهرمانی دلتنگ ملیکا شدیم؛ کسب عنوان آسیایی؟ خودمان را گول نزنیم!