Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، شرکت لوازم خانگی FR سال ۱۳۸۴ با هدف حمایت و تولید کالای ایرانی همچنین ایجاد اشتغال با آموزش و بکارگیری نیروهای بومی منطقه آغاز به کار کرد.

به گفته ی مدیرعامل این شرکت در سال ۱۳۹۶ کار شرکت توسعه یافت و توانست ظرف مدت کمتراز یکسال پروژه توسعه فعالیت خود را بیش از ۸۰ درصد پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم اسدی فرحانی افزود: امید است شاهد روند بهره برداری از پروژه عظیم تولید لوازم خانگی FRدر منطقه آزاد اروند باشیم.

معاونت سرمایه گزاری سازمان منطقه آزاد اروند و هیات همراه نیز ضمن بازدید از خط تولید کولر گازی اسپیلت در این کارخانه با ارائه رهنمودهای لازم خواستار تسریع در تولید این کالای اساسی به منظور جلوگیری از خروج ارز از کشور و ارائه کالای با کیفیت ایرانی با قیمت به مراتب کمتر به دست مصرف کنندگان شد .

46

کد خبر 1419255

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در گفتگوی اختصاصی، با اشاره به پایانه مسافری جدید فرودگاه کیش به عنوان یکی از ظرفیت‌های جذب گردشگر ، افزود: شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌های کیش در حال رفع نواقص موجود برای ارائه خدمات با کیفیت به مسافران است.

وی افزود: براساس آمار ثبت شده فرودگاه بین المللی کیش پس از مهرآباد و مشهد سومین فرودگاه پرتردد کشور در ایام تعطیلات نوروز معرفی شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی عملکرد مناطق آزاد و قرار گیری سازمان منطقه آزاد کیش در رده سفید، گفت: جزیره کیش در بسیاری از شاخص‌ها سرآمد مناطق آزاد کشور است و در تلاش هستیم با برنامه ریزی‌ مناسب، زمینه رشد و ارتقاء شاخص‌های توسعه بیش از پیش فراهم شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، به لزوم تغییر برخی شاخص در ارزیابی عملکرد مناطق آزاد اشاره کرد و افزود: مناطق آزاد دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند و هر منطقه باید با شاخص‌های بومی خود سنجیده شود.

سرهنگی به اقدامات جذب سرمایه گذار در کیش اشاره و خاطرنشان کرد: برخی مذاکرات با سرمایه گذاران در سال گذشته به نتیجه رسیده و برخی نیز امسال به نتیجه خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بسته‌های سرمایه گذاری در کیش تهیه و تدوین شده و در مرحله اول این بسته‌ها به سرمایه گذاران پیشنهاد داده خواهد شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به دلایل وقفه عملیات ساخت مسکن سایه سار در کیش، گفت: تغییرات در طراحی و نقشه ساختمان‌ها، علت تاخیر در اجرای عملیات ساخت این پروژه مسکونی است.

وی گفت: با ارائه طرح‌ها و نقشه‌های جدید و مذاکرات انجام شده با شرکت سازنده، زیر ساخت‌های لازم برای آغاز عملیات ساخت مسکن سایه سار فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • برخی فرآیندهای اقتصادی در مناطق آزاد اصلاح می‌شود
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • افزایش ۱۰۰ درصدی صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری