Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام میهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی که از روز۶ مردادماه در سامانه سجاد آغاز شده است، امروز شنبه ۱۸ مردادماه پایان می پذیرد.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام قبلی سازمان امور دانشجویان و با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تردد دانشجویان، این امکان فراهم شده است که دانشجویان کاردانی و کارشناسی با ثبت نام در سامانه سجاد دروس عملی و آزمایشگاهی خودرا در دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس دانشگاههای دولتی، فنی حرفه ای وغیردولتی – غیر انتفاعی کلیه دانشجویان کاردانی و کارشناسی می توانند در نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت میهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیکترین دانشگاه محل تحصیل خود بگذرانند.

همچنین ضرورت دارد تمام دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی که دانشگاهها و موسسات آموزش عالی آنها خارج از محل سکونت آنان است می‌توانند برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صرفا برای دروس عملی و آزمایشگاهی تا آخر وقت امروز شنبه ۱۸ مرداد ماه با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد https://portal.saorg.ir و با مطالعه دقیق اطلاعیه و راهنمای ثبت نام در سامانه میهمانی دروس عملی دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، دانشگاه‌ها تنها درخواست هایی را بررسی خواهد کرد که از طریق سامانه سجاد ثبت شده باشد؛ بنابراین تمام متقاضیان مذکور که مایل هستند در ترم آتی درخواست میهمانی جهت دروس عملی و آزمایشگاهی آنان بررسی شود، از طریق این سامانه اقدام کنند.

همچنین در زمان ثبت درخواست، متقاضیان باید فهرست دروس عملی ترم آینده را با رعایت پیش نیاز و هم نیاز و مقررات آموزشی اعلام نمایند و همچنین دانشگاه‌های را انتخاب نمایند که در محل سکونت خانواده متقاضیان یا نزدیکترین دانشگاه به محل سکونت باشد.

پس از اتمام ثبت نام دانشجویان متقاضی، دانشگاه مبدا از ۱۹ تا ۲۷ مرداد ماه نسبت به بررسی درخواست ها اقدام کرده و از ۲۸ مرداد ماه لغایت ۶ شهریور ماه دانشگاه های مقصد درخواست های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می کنند.

دانشجویان می توانند پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه سجاد پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و سازمان با توجه به شرایط موجود خودداری کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان دانشجويان ثبت نام میهمانی دانشجویان دروس عملی و آزمایشگاهی سامانه سجاد محل سکونت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد

جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد
  • جزییات شرکت در رشته‌های خاص و آزمون عملی کنکور