Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:37:51 GMT

اهدای ۱۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان خوشابی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۵۲۳

اهدای ۱۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان خوشابی

 محمود حامد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در ادامه مسیر خدمت به مردم به همت خیرین و مردم عزیز توانستیم گام دیگری برداریم و همزمان با دهه امامت و ولایت ۷۰ سری جهیزیه به ارزش ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به نوعروسان خوشابی اهدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: امسال به همت مردم عزیز و خیرین در کنار دستگاه‌های حمایتی در مجموعه سه مرحله ۱۱۸ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به نوعروسان خوشابی اهدا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب ادامه داد: به منظور تحقق بیان رهبری، رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه مردم خیرخواه خوشاب یک شاخص منحصر به فرد دیگری را هم به نام خوشاب ثبت کردند و آن ایثارگری و خدمت خیرخواهانه، قربانی و اهدای حداقل ۲۱۶ راس دام سبک در ایام دهه ولایت و امامت بوده است.

حامد بیان کرد: تعدادی از این قربانی‌ها به صورت گوشت خام در روز عید قربان به دست نیازمندان رسیده است و تعدادی دیگر هم در عید غدیر پخته خواهد شد و به صورت وعده غذای گرم در بین نیازمندان خوشابی توزیع خواهد شد.

او تصریح کرد: برنامه‌ها و طرح‌های بسیار خوبی در شهرستان به همت مردم و دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است، مانند
 طرح قربانی گوسفند بوسیله کارمندان ادارات و تقسیم گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستان است که تا‌کنون، مجموعه فرمانداری، کارکنان سپاه خوشاب، شهرداری، سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش و چند نهاد دیگر در این طرح مشارکت خوبی داشته‌اند.

د فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب تاکید کرد: پیرو بیانات رهبری معظم انقلاب بسیج در هر کجا که کشور به آن نیاز داشته است به هر نوعی فعالیت کرده و خواهد کرد، که نشانه پویایی مجموعه بسیج و سپاه می‌باشد.

حامد اظهار کرد: بسیجیان همیشه در صحنه خوشاب در ایام کرونایی هم به مانند همیشه پای کار مردم بوده اند و با راه اندازی کارگاه‌های تولید ماست و لوازم بهداشتی به نظام سلامت کشور خدمت کرده‌اند.

او افزود: محرومیت‌زدایی از دیگر وظایف بسیج است که تاکنون ۱۵۰ منزل برای سیل‌زدگان گلستان و ۲۵ منزل در خوشاب برای نیازمندان بوسیله بسیج سازندگی سپاه خوشاب و گروه‌های جهادی بسیجیان این شهرستان ساخته شده است.

انتهای پیام//ع. ظ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی رزمایش همدلی آموزش و پرورش عید قربان سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد