Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور بامداد شنبه در پیامی به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم، افزود: عید سعید غدیر، آغازگر تاریخی است که با أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ حجت و میثاق ابدی یافت و در این روز، کمال انسانیت در فلسفه بعثت نبی مکرم اسلام (ص) به منظور لِاُتَمّمَ مَکارِمَ الاخلاق متجلی شد.

در پیام وزیر کشور تصریح شده است: در غدیر خم جریان نزول برکت و نعمت و رحمت الهی در أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی تبلوری ملموس و عینی در بیعت با مظهر العجائب خلقت پیدا کرد و نبوت با رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً در امامت و ولایتِ مولای متقیان علی ابن ابیطالب (ع) پیوندی ناگسستنی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز مبارک کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی أَهْلَ بَیْتِی به منزله آخرین دستور الهی در وحی و تجسم دردانه ولایت، فروغی ابدی شد تا گواهی باشد برای رستگاران در وعده بی بازگشت إِنَّهُمَا لَنْ یَفْتَرِقَا حَتَّی یَرِدَا عَلَیَّ الْحَوْضَ.
رحمانی فضلی در ادامه این پیام افزوده است: غدیر را نمی‌توان حدیث مکان و زمان واحدی دانست؛ بلکه بنا به فرموده رسول مهربانی‌ها (ص)؛ حُجَّةً عَلَی کلِّ حَاضِرٍ وَ غَائِبٍ وَ عَلَی کلِّ أَحَدٍ مِمَّنْ شَهِدَ أَوْ لَمْ یشْهَدْ وُلِدَ أَوْ لَمْ یولَدْ فَلْیبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ وَ الْوَالِدُ الْوَلَدَ إِلَی یوْمِ الْقِیامَةِ و این نغمه رهایی‌بخش و آزادی بشر از یوغ بت‌های متنوع هر عصر و زمان تا ایجاد جامعه توحیدی از سوی مرسل نهایی غدیر، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در گوش بشریت جاری است.
«امروز که بت‌های ظلمکده‌های ظلم و ستم، دست در آستین اهریمن پلید، آزادی و آزادگی را در منافع چپاولگرانه خویش جعلِ معنا می‌کنند و با تحریف واقعیت‌ها مانع از رساندن پیام حقیقت و شرافت و منزلت انسان به جامعه جهانی می‌شوند و تحولات جهانی به ویژه نابسامانی‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تهدیدات منطقه‌ای حاصل از مداخلات طمع کارانه بیگانگان و فتنه گری‌های رژیم منحوس صهیونیستی در سایه انفعال و فرومایگی وابستگان به نظام سلطه موجب خاطر پریشان آدمیان شده است، اهمیت درک معنا و مفهوم پیام غدیر بیش از گذشته فزونی یافته و رایحه دلنواز تمسک به سیره اهل بیت علیهم السلام می‌تواند تنها نسخه آرامش بخش و پاسدار حقوق واقعی بشر، منبعث از فطرتِ انسان در تلاطمات ابتلا باشد.»
وزیر کشور در خاتمه این پیام تبریک، آورده است: این روز بزرگ و پراثر در نظام خلقت و کمال دین حنیف الهی را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج) و مقام معظم و با درایت رهبر انقلاب و همه مردم جهان و به ویژه هموطنان هوشیار و آگاه و با بصیرت، تبریک عرض نموده و به برکت وجود مولای رستگاران و صابران از خداوند منان عافیت و سلامتی و آرامش را برای مردم عزیز میهن اسلامی خواستارم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رحمانی فضلی پارسی خبر عید غدیر تحولات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی فداکار شامگاه ۲۸ فروردین ماه در بازدید و بررسی چند نقطه در معرض سیل شهرستان منوجان از جمله پل عباس‌آباد و سیل‌بند طالقان گفت: ۴۸ کیلومتر لایرویی رودخانه‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان منوجان در سال گذشته انجام شده و با این اتفاق علیرغم اینکه بیشترین بارش را در منوجان داشتیم، اما شاهد کمترین خسارت هستیم. 

استاندار کرمان تصریح کرد: مسئولان کشور نیز پیگیر اوضاع استان و جنوب کرمان هستند و وزیر کشور از طریق تماس تلفنی جویای وضعیت منطقه بود.

فداکار با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های استان برای مدیریت هرچه بهتر بارندگی در جنوب استان، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم و موثر انجام شده در سال گذشته، راه‌اندازی پل «دهنو» بود که موجب تسهیل راه ارتباطی ۳۰ روستا شد و هم اکنون نیز تردد به خوبی در حال انجام است. 

استاندار کرمان همچنین از رودخانه چغوکی شهرستان منوجان بازدید کرد.

فداکار در ادامه با حضور در روستای ماه کنگان و ادای احترام به شهدای گمنام گفت: ماه کنگان سال گذشته هنگام‌ وقوع سیل به زیر آب رفته بود و خساراتی به بار آورد، اما به واسطه احداث سیل‌بند خوشبختانه در سال جاری هیچ مشکلی بوجود نیامده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ارتش برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره پا به رکاب است
  • اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»
  • چرا روسای جمهور آمریکا به جنگ علاقه دارند؟ / گذشته و حال مافیای موتورسوار ژاپن / آزمایش زندان استنفورد / چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام وزیر خارجه ایران؛ پرچم بالاست
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری