Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:27:05 GMT

ترویج و بزرگداشت غدیر، نگاه کریمانه به جامعه بشری است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۵۹۱

ترویج و بزرگداشت غدیر، نگاه کریمانه به جامعه بشری است

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در پیام حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی آمده است: واقعه غدیر ادامه نبوت در مسیر امامت و ولایت است. این روز مبارک مهم‌ترین فراز تاریخ اسلام و آیت بی‌نظیری در تجلی امر الهی در هدایت جامعه بشری است.

وی در ادامه این پیام تاکید کرد: این رویداد عظیم، پیوند امتداد رسالت است و توجه دادن به موضوع ولایت که جانمایه این دو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت جامعه جز با تمسک به ولایتی که از سوی خدا تعیین گردیده راه به سعادت و رستگاری نمی‌برد. غدیر زنده کننده و نگه دارنده و استمرار بخش حقیقت دین است. ریشه تمام فضیلت‌ها، شرافت‌ها، ارزش‌ها، مبدا و منشا همه ایثارگری‌های تاریخ در دل غدیر نهفته است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این پیام با یادآوری این که بشریت، امروز نیازمند فرهنگی است که در آن غمخواری و دردمندی با همه انسان‌ها توصیه و تاکید می‌شود، یادآور شد: در نگاه علی علیه‌السلام افراد بشر یا هم‌کیش ما هستند یا هم‌نوع و در هر حال با قلبی پر از مهربانی با آنها باید رفتار کرد، می افزاید: محروم ماندن بشر از ولایت امیرمومنان یعنی زیان از بهره‌مندی از معارف والا و تربیت بر اساس گوهر ارزشمند دین.  

معزی در ادامه این پیام تصریح کرد: این واقعه عظیم را نباید تنها در یک روز از سال یادآوری و گرامی داشت بلکه باید به عنوان یک سرمشق و ایده در اشکال و موضوعات مختلف در تمامی طول سال و در تمامی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی زندگی جاری و ساری گشته و ازمحتوای آن درس گرفت.

وی در پایان این پیام تبریک فرارسیدن این عید سعید را به تمام مسلمین جهان و ملت سرافراز و ولایت مدار ایران اسلامی، خصوصا کارکنان، داوطلبان، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر که درماه‌های گذشته خالصانه در مقابله با شیوع ویروس کرونا مجاهدت داشته و در رزمایش‌ها مواسات و همدلی مومنانه فعالیت نموده‌اند، تبریک گفت.
 

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم مقام معظم رهبری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم مقام معظم رهبری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عید سعید غدیرخم مقام معظم رهبری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار محل ایستگاه قطار ۵۰۱ راه آهن از آب گرفته شد.

محمد قدمی افزود:روز ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام