Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:25:08 GMT

موکب شهدای صنعت مس در رفسنجان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۶۵۰

موکب شهدای صنعت مس در رفسنجان افتتاح شد

علیرضا توحیدی پور شبانکاه جمعه در حاشیه افتتاح موکب شهدای صنعت مس در رفسنجان افزود: این موکب در راستای مسئولیت های اجتماعی فعالیت های خود را از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغاز کرده و امشب به طور رسمی این موکب کلید خورد.

مدیر موکب شهدای صنعت مس تصریح کرد: این موکب با ۳۰۰ نیرو شامل آشپز، تأسیسات، پزشک و غیره با پشتوانه مالی شرکت مس در راستای فقر زدایی منطقه جنوب کرمان، مباحث فرهنگی و درمان بیماران فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ۳۵ روز ابتدای شیوع ویروس کرونا این موکب پخت روزانه یکهزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم و توزیع بین خانواده های قرنطینه در خانه و معتادان کارتن خواب را انجام داد.

توحیدی پور از دیگر کمک های این موکب را کمک های دارویی به سه دختر بیمار سرطانی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی در جنوب استان کرمان، ساخت چهار واحد مسکونی با کمک موسسه خیریه گمنام، توزیع آرد، توزیع ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست و اقلام بهداشتی و ...  عنوان و تصریح کرد: همچنین این موکب در بروز حوادث غیرمترقبه مانند سیل خوزستان، سیستان و بلوچستان و ... کمک های نقدی و غیر نقدی فراوانی ارائه کرده است.

وی گفت: همچنین در یک ماه قبل از آغاز ماه مبارک رمضان هم ۲ هزار سبد معیشتی هرکدام به ارزش ۷۵۰ هزار تومان بین نیازمندان متأثر از کرونا توزیع کرده است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی موکب اربعین مس سرچشمه کرمان رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی موکب اربعین مس سرچشمه کرمان رفسنجان خبرگزاری جمهوری اسلامی موکب اربعین مس سرچشمه کرمان رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا