Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده سریال های تلویزیونی گفت: قصه زندگی شهید «عباس بابایی» پتانسیل خوبی برای جذب مخاطب داشت و در زمان خود با میزان بالایی از مخاطبان همراه بود.

«فرهاد توحیدی» نویسنده سریال های تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با اشاره به سریال «شوق پرواز» به کارگردانی یدالله صمدی که در سال ۹۰ از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت، گفت: به نظر من قصه زندگی شهید «عباس بابایی» پتانسیل خوبی برای جذب مخاطب داشت و ما در آن زمان مجاز شده بودیم که عشق را وارد قصه هایمان کنیم و همانطور که دیدید عشق واقعی در زندگی این شهید وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بخشی از جذابیت و عنایتی که مردم به این سریال از خود نشان دادند شخصیت «عباس بابایی» بود، او فردی فداکار، صادق، متعهد، ‌متخصص و شخصیت ویژه ای بود و شهادتش هم به طور ویژه ای رقم خورد. 

این نویسنده که چندی پیش نگارش سریال شهید «صیاد شیرازی» را به عهده داشت، در پاسخ به این سوال که فکر می کنید اگر سریال شهید «صیاد شیرازی» هم ساخته شود به اندازه «شوق پرواز» مخاطب خواهد داشت؟ گفت: بله فکر می کنم حتما همینطور می شود، اما خب الان متوقف است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید تلویزیون فرهاد توحیدی شوق پرواز صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیات قرآنی در دل و جان شهر

همشهری آنلاین- بهاره خسروی :ما در طول روز با انواع پیام‌های تبلیغاتی فراوانی روبرو می شویم که بعضی از آنها تاثیرات زودگذر یا پایداری بر رفتار و دیدگاه‌های ما دارند. تبلیغات ابزار رایجی برای انتقال افکار و ایده‌ها و متقاعد کردن ذهن مخاطب در پاسخ به خواسته فرد مبلغ است. این ماجرا در حوزه فرهنگی نیاز به دقت و توجه ظریف‌تری دارد.

مکاتب فکری، فرهنگ‌ها و تمدن‌ها از گذشته تا امروز سعی کردند با کمک همین ابزار تبلیغاتی به هر روش و شیوه‌ای که اثرگذار باشد پیام مورد نظر خود را به مخاطب انتقال دهند. اما چطور آیه‌های قرآنی حتی کوتاه و تلگرامی می‌تواند بر روح و روان افراد تاثیربگذارد؟ برای بسیاری از ما پیش آمده آنقدر درگیر روزمرگی‌ها و عجله در زندگی می‌شویم که یاد خدا و نقش او در گره‌گشایی زندگی را فراموش می کنیم.

اما همین که پشت چراغ قرمز یا در مسیر همین بدو بدو کردن‌های هر روز چشممان به آیه‌ای از قرآن می افتد که به صبر، فرو بردن خشم و بسیاری از این موارد کمک بزرگی می کند حتی شده برای چند لحظه به کاری که انجام می دهیم فکر کنیم این همه عجله، دویدن و اضطراب و نگرانی برای چیست. در واقع مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح فراهم کردن فرصتی هر چند کوتاه برای تحقیق و پژوهش های فرهنگی در منظر قرآنی است.

پوسترهای مفهومی

یکی از ابزارهای مهم و اثرگذار تبلیغات دینی پوسترهایی با مضامین دینی و قرآنی هستند؛ پوسترهایی که با فکر و ایده هنرمندان برای بسیاری از هیئت‌ها و مراسم عزاداری، حتی مجالس شادی و عید، طراحی می‌شود.

استفاده از ظرفیت‌های هنری به ویژه در فضاسازی و تصاویر گرافیکی برای ارائه پیام مورد نظر به مخاطب و همذات پنداری او با تصویری که می‌بیند از اهمیت بالایی برخودار است؛ چرا که مخاطب در همان نگاه و چند ثانیه اول باید به خوبی با تصویر یا اثر خلق شده ارتباط بگیرد و داشتن تسلط بر مبانی سواد بصری و علم گرافیک برای خلق یک تصویر اثر گذار و انتقال مفاهیم مثبت و موثر قرآنی در پوسترهای مفهومی بسیار حساس و اثرگذار است.

یکی از برنامه های جالب و اثرگذار طرح ملی مسطورا طراحی بیش از ۳۰ پوستر مفهومی برگرفته از آیات قرآنی است. پوسترهایی که در آن مخاطب می‌تواند زوایای جدیدی را از دین و مفهوم آیه‌های زندگی‌ساز قرآن را تماشا کند. همه پوسترها به دقت و با وسواس ویژه‌ای متناسب با هر آیه قرآنی طراحی شده است تا کودک، نوجوان و بزرگسال با تماشای آن انس الفت و ارتباط بیشتری با قرآن این کتاب انسان‌ساز برقرار کند.

کد خبر 839473 برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها ماه رمضان تهران

دیگر خبرها

  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • جذابیت نوروزگاه‌ها و توقف مسافران برای کاهش تصادفات نوروزی
  • آیات قرآنی در دل و جان شهر
  • تلفیقی موفق از ژانر جنگی و درامی عاشقانه در «آمرلی»
  • نویسنده «مار و پله»: از مامور امنیتی پرونده مدینه متشکرم
  • توقف تردد در مسیر جزیره قشم و هرمز