Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@18:47:17 GMT

واران: مسئولیت حذف رئال مادرید را به گردن می‌گیرم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۷۴۰

واران: مسئولیت حذف رئال مادرید را به گردن می‌گیرم

مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید پذیرفت که حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا به خاطر عملکرد فاجعه‌آمیز او بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل واران مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست 2 بر یک تیمش در خانه منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بابت اشتباهات بزرگش در این بازی که منجر به باخت کهکشانی‌ها شد، ابراز تأسف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اشتباهات واران در لو دادن توپ در صحنه گل اول سیتی و پاس رو به عقب ضعیف در صحنه گل تیم میزبان تأثیرگذار بودند و رؤیای جبران باخت 2 بر یک بازی رفت را برای شاگردان زین‌الدین زیدان بر باد داد.

او پس از بازی همه تقصیرها را گردن گرفت و به نشریه مارکای اسپانیا گفت: این باخت تقصیر من است. من باید مسئولیت این باخت و حذف تیم را بر عهده بگیرم.ما به خوبی برای این بازی آماده شده بودیم اما اشتباهاتی که مرتکب شدیم، بهای سنگینی برای تیم داشت. برای هم‌تیمی‌هایم خیلی ناراحتم.

لیگ قهرمانان اروپا| منچسترسیتی با حذف رئال مادرید حریف لیون شد/ گل‌های رونالدو یوونتوس را نجات نداد

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی رئال مادرید بیشتر بخوانید... رونی: منچسترسیتی رئال مادرید را شکست می‌دهد و صعود می‌کند/ گواردیولا باز هم ما را غافلگیر می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رونی: منچسترسیتی رئال مادرید را شکست می‌دهد و صعود می‌کند/ گواردیولا باز هم ما را غافلگیر می‌کند واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی رئال مادرید پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ طاهرزاده: پرسپولیس از غیبت بیرانوند ضربه خورد/ رسول‌پناه با توپ پُر آمد و خیلی وعده داد ۲ لیگ قهرمانان اروپا| منچسترسیتی با حذف رئال مادرید حریف لیون شد/ گل‌های رونالدو یوونتوس را نجات نداد ۳ جام قهرمانی لیگ نوزدهم به پرسپولیسی‌ها اهدا شد ۴ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس میهمان جشن قهرمانی‌اش را دست پُر بدرقه کرد/ شکست شاگردان گل‌محمدی پس از ۱۶ هفته + جدول ۵ طباطبایی: اشتباهات داوری بیشتر به ضرر استقلال بوده تا به سودش/ سپاهان صلابت لازم را ندارد ۶ گتوسو: خالی بودن ورزشگاه بارسلونا به نفع ماست/ طول می‌کشد تا از شر برچسب مربی تدافعی خلاص شوم ۷ حسینی: شادی ما امروز تمام می‌شود/ بازیکنان پرسپولیس فوق‌العاده هستند ۸ بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی چه گفتند؟ مهمترین اخبار ورزشی طباطبایی: اشتباهات داوری بیشتر به ضرر استقلال بوده تا به سودش/ سپاهان صلابت لازم را ندارد طاهرزاده: پرسپولیس از غیبت بیرانوند ضربه خورد/ رسول‌پناه با توپ پُر آمد و خیلی وعده داد جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها به روایت تصویر گل‌محمدی: اگر بدهی‌ها را می‌دادیم، برانکو و کالدرون روی چشم ما جا داشتند/ نگه داشتن انگیزه‌ها واقعاً سخت است مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی بدون تعارف با همتی: قیمت ارز به تدریج پایین می‌آید لبنان|اقدامات قضایی جدید درباره انفجار بیروت؛ چند مسئول دیگر بازداشت شدند گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با میشل عون درباره انفجار بیروت حمله خمپاره‌ای به محل تجمع داعش در سامراء ایران چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی شد+عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی رئال مادرید منچسترسیتی رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!

ستاره لهستانی اعتماد به نفس زیادی برای تقابل حساس با رئال مادرید دارد.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی معتقد است هیجان پیروزی مقابل منچسترسیتی می‌تواند به ضرر رئال مادرید تمام شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، کم‌تر از 8 ساعت دیگر تا تقابل حساس رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باقی مانده‌است. جدالی که می‌تواند سرنوشت قهرمان لالیگا را تا حد بسیار زیادی مشخص کند. اگر رئال به پیروزی برسد، با توجه به فاصله 11 امتیازی دو تیم می‌توان جام لالیگا را به نام رئال مادرید زد و در صورتی که بارسا در خانه رقیب سنتی پیروز شود، آن‌وقت هفته‌های باقی مانده با حساسیت بیش‌تری دنبال خواهد شد.

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو با اعتماد به نفس کامل صحبت می‌کند و معتقد است که کلید پیروزی در برنابئو، آنالیز دقیق اشتباهات گذشته‌است.

لواندوفسکی در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت:

ما می‌دانیم چطور رئال مادرید را شکست دهیم. آنها را به خوبی می‌شناسیم و اشتباهات‌مان در آخرین تقابل را به طور کامل آنالیز کرده‌ایم. ما می‌دانیم که اگر خطرات آنها را به حداقل برسانیم، می‌توانیم در سانتیاگو برنابئو از سدشان عبور کنیم.

مهاجم گلزن بارسا در ادامه با اشاره به پیروزی اخیر رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، افزود:

 شادی و هیجانی که از حذف منچسترسیتی به وجود آمده، می‌تواند رئال مادرید را از نظر ذهنی در ال‌کلاسیکو تضعیف کند. سرخوشی ناشی از پیروزی مقابل سیتی ممکن است باعث آشفتگی آن‌ها شود. ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد