Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@03:44:36 GMT

پیام قالیباف به شخصیت های سیاسی و مذهبی جهان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۷۵۴

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی بامداد شنبه با ارسال پیام هایی به برخی شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع، فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رییس مجلس به شرح زیر است:

السلام علیکم و رحمة ‌الله و برکاته؛
صمیمانه ترین تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عیدالله اکبر، عید غدیر خم، روز اکمال دین، زعامت و ولایت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(علیه السلام) پذیرا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی تردید عید غدیر، روز تعیین کننده و عظیم القدری است که پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) با تعیین حضرت امیرالمومنین امام علی(علیه السلام) به مقام عظمای ولایت، ادامه راه انبیاء بزرگ الهی را تضمین نموده و الگوی حکومت اسلامی را تعیین فرمودند.

در شرایط حساس کنونی جهان اسلام و در سایه تمسّک به قرآن کریم و اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، ضروریست که گام‌های قوی و وحدت‌بخش خویش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام ناب محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) برداشته و محقق سازیم.

بار دیگر عید غدیر خم «یوم العهد المعهود و المیثاق المأخوذ» را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای وجود شریف آن جناب از درگاه ایزد منان عزت و عافیت مسألت می نمایم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قالیباف عید سعید غدیر عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر پنجشنبه در همایش بین المللی بقیع مدفن امامان و اصحاب گفت: نباید به بقیع تنها به عنوان یک قبرستان نگریست، بلکه بقیع شریف گوشه‌ای از تاریخ اسلام است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه بقیع از مهم‌ترین اماکن تاریخی و هویتی اسلام است افزود: این مکان شریف محل رفت و آمد پیامبر اسلام و همچنین ائمه معصومین علیهم السلام بوده که باید جایگاه آن به جهانیان شناسانده شود.

وی ابراز کرد: در کنار قبور ائمه مظلوم بقیع شماری از اصحاب و یاران پیامبر اسلام که از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام بوده‌اند نیز مدفون است که این امر بر اهمیت این قبرستان می افزاید.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: قبرستان بقیع از آن جهت نیز دارای اهمیت است که گفته شده احتمالاً مزار حضرت زهرا سلام الله علیها در آن باشد و به همین دلیل انسان می تواند به نیت زیارت به این مکان شریف قدم گذارد.

امام جمعه قم افزود: در سیره پیامبر اسلام و همچنین امامان معصوم بوده است که آنان شب‌های جمعه به منظور طلب استغفار مومنان و مناجات با خداوند به قبرستان بقیع مشرف می‌شدند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه قبرستان بقیع علاوه بر ظرفیت معنوی بخش اعظمی از تاریخ اسلام است افزود: پیامبر اسلام فرموده‌اند که در روز قیامت ۷۰ هزار نفر از بقیع مبعوث خواهند شد که بدون حساب وارد بهشت می‌شوند.

کد خبر 6081900

دیگر خبرها

  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • اتمام حجت یک مقام ارشد سپاه با اسرائیل
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • پیام آیت‌الله مکارم شیرازی درباره عملیات «وعده صادق»