Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@06:54:01 GMT

حمله خمپاره‌ای به محل تجمع داعش در سامراء

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۸۴۲

حمله خمپاره‌ای به محل تجمع داعش در سامراء

فرماندهی عملیات سامراء در بیانیه‌ای از حمله خمپاره‎ای به مواضع گروه تروریستی داعش در جنوب این شهر مقدس خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، مواضع گروه تروریستی و تکفیری داعش در جنوب شهر سامراء، روز جمعه هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفت.

فرماندهی عملیات سامراء در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای آن دیروز، جمعه با شلیک چند گلوله خمپاره، مواضع داعش در منطقه «الفرحاتیه» واقع در جنوب این شهر مقدس را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیانیه آمده است: اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که تیپ 315 عملیات سامراء با همکاری تیپ کماندوی ارتش عراق، اقدام به حمله خمپاره‌ای کردند که در پی آن، شماری از عناصر داعش زخمی شدند.

پایان کار داعش در عراق رسما در سال 2017 اعلام شد، اما هسته‌های پنهان آن در برخی مناطق این کشور به خصوص مناطق صعب العبور و صحرایی کماکان حضور دارند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین سامرا داعش گروه تروریستی داعش حملات خمپاره ای خمپاره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم در حمایت از عملیات سپاه پاسداران 

  مردم  شهرستان مرزی پلدشت بعد از اقامه نماز وحدت آفرین جمعه در مقابل مسجد جامع تجمع کرده و از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تثدیر و تشگر کردند 
تجمع کنندگان اعلام کردند این عملیات سپاه پاسداران تنها گوشه ای از نمایش  اقتدار ایران عزیز بود و اگر رژیم کودک کش اسراییل و حامیانش دوباره مرتکب اشتباهی شوند با  انتقام سخت و پشیمان  کننده نیروهای مسلح ایران روبرو خواهند شد

دیگر خبرها

  • تجمع مردم در حمایت از عملیات سپاه پاسداران 
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • ندای مواضع ضدونقیض از درون کاخ‌سفید؛ اسرائیل می‌تواند آمریکا را وسط تنش با ایران بیاندازد؟
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست