Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شهرام ابراهیمی، رئیس هلال احمر مشگین‌شهر گفت: این حادثه در ۵۵ کیلومتری جاده مشگین شهر - پارس‌آباد بعد از شهر مرادلو این شهرستان به‌وقوع پیوسته است.

وی بیان کرد: امدادگران هلال احمر و اورژانس شهرهای انگوت و مشگین‌شهر با حضور در محل حادثه مصدومان را به بیمارستان حضرت ولیعصر مشگین شهر(ع) انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز گزارشی از علت بروز این حادثه منتشر نشده است.

جاده مشگین شهر - پارس‌آباد که به جاده مرگ معروف شده از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل و در روزهای اخیر چندین فقره تصادف پرتلفات در آن اتفاق افتاده است.

تعداد جانباختگان تصاف‌های اخیر در این جاده بیش از ۲۰ نفر و مصدومان نیز ده‌ها نفر بوده است.

کد خبر 538316 برچسب‌ها استان اردبیل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت