Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: پروژه راه‌آهن کرمانشاه به قصرشیرین ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما اعتبار امسال برای این پروژه کافی نیست. - اخبار استانها -

مهرداد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن کرمانشاه به خسروی اظهار داشت: این پروژه از کرمانشاه تا اسلام‌آباد غرب 80 درصد پیشرفت فیزیکی در بخش زیرسازی دارد و از اسلام‌آباد غرب به قصرشیرین نیز حدود 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها با این پروژه علاوه بر ارتباطات داخلی ارتباطات بین‌المللی نیز میسر می‌شود و هدف این است که تا خسروی ادامه پیدا کند و از خسروی تا خانقین را ایران کار می‌کند که به شبکه ریلی عراق وصل شود و از آن نقطه تا بندر لاذقیه در سوریه ادامه پیدا خواهد کرد.

سالاری گفت: امسال اعتبارت مناسبی برای این پروژه تعریف شده است اما کافی نیست و امید داریم تا یکماه آینده با قول‌های داده شده اعتباراتی دریافت شود که زیرسازی راه‌آهن اسلام‌آباد غرب در امسال به اتمام برسد.

وی افزود: سال گذشته پیگیری بسیاری برای راه‌اندازی اداره راه‌آهن استان انجام و تصویب شد اما با توجه به اینکه تشکیل اداره کل نیازمند اعتبارت بود و در بودجه 98 تعریف نشده بود این اداره هنوز راه‌اندازی نشده و امسال با توجه به اینکه در بودجه تعریف شده امید داریم این اداره راه‌اندازی شود.

سالاری بیان کرد: خدمات اولیه در ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه ارائه می‌شود اما کافی نیست و تلاش می‌شود با افزایش تعداد رام قطار در هفته خدمات توسعه یابد اما در حوزه بار چهار خط ریلی به ایستگاه بار افزوده شده است.

آخرین وضعیت راه‌آهن همدان ـ سنندج به روایت تصویر740 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه راه‌آهن همدان ـ سنندج پیش‌بینی شد‌

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان بسیار بزرگ و مؤثر در جهت تولید و مبادله اقتصادی کشور هستند گفت: یکی از طرح‌ها آزادراه حمیل به بیستون است که عملیات اجرایی آن از اواخر سال گذشته آغاز شد و برآورد اولیه 1700 میلیارد تومان بود که با تورم و افزایش قیمت‌ها به 2500 میلیارد تومان رسیده است.

وی عنوان کرد: 50 درصد این پروژه را بخش خصوصی تأمین کرده که شروع به کار کرده‌اند و تأمین 50 درصد باقی مانده را دولت تضمین کرده است.

سالاری با بیان اینکه آزادراه همدان به کرمانشاه نیز از دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و از زیرساخت‌های اصلی ارتباطی است گفت: این آزادراه پیوست قانون شده و وزارت راه به دنبال جذب سرمایه‌گذار است که امید داریم امسال جذب شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی ساخت یک میلیون و 600 هزار متر مربع مسکن توسط بخش خصوصی در امسال عنوان کرد: در قالب طرح اقدام ملی یک میلیون و 500 هزار متر مربع برای ایثارگران در نظر گرفته شده است.

سالاری گفت: عملیات اجرایی 250 هزار مترمربع آغاز شده است و چنانچه این اهداف امسال عملیاتی شود هدف‌گذاری ما سه میلیون و 600 هزار مترمربع است که نسبت به سال گذشته 2.8 برابر خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: اخیرا نیز پروژه 400 واحدی مسکن پردیس متعلق به تعاونی مسکن ارتش به بهره‌برداری رسید و 1200 واحد مسکن اقدام ملی نیز برای خانواده‌های نظامی در نظر گرفته شده است.   

انتهای پیام/832/ c

R41380/P/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حمل و نقل ریلی بیشتر بخوانید... بازسازی نزدیک به ۲ هزار کیلومتر از خط ریلی پاکستان توسط چین ذوب آهن اصفهان با تکنولوژی مدرن ، ریل مورد نیاز کشور را تامین می کند حادثه ریلی در پرتغال ۲ کشته و ۵۰ زخمی بر جا گذاشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازسازی نزدیک به ۲ هزار کیلومتر از خط ریلی پاکستان توسط چین ذوب آهن اصفهان با تکنولوژی مدرن ، ریل مورد نیاز کشور را تامین می کند حادثه ریلی در پرتغال ۲ کشته و ۵۰ زخمی بر جا گذاشت واژه های کاربردی مرتبط حمل و نقل ریلی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۲ اصفهان| شکست سپاهان برابر نساجی؛ دو نیمه، دو چهره ۳ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۴ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۵ مستند "از غیزانیه تا تهران" رونمایی شد ۶ تجلیل بسیج رسانه ایلام از خبرنگاران سادات به مناسبت عید غدیر و روز خبرنگار ۷ جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد ۸ ۱۷ مرداد روزی که در قم با بی‌مهری متولیان سپری شد مهمترین اخبار استانها نماینده مردم لاهیجان: قشر متوسط جامعه به «قشر نیازمند» تبدیل شده/ نرخ کالاها دقیقه‌ای در حال افزایش است امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت رشد ۴۴ درصدی پروازهای خارجی در اصفهان/ راهکارهای مبارزه با کرونا در فرودگاه اصفهان چیست؟ عضو مجلس خبرگان رهبری: عید غدیر بیعت با حکومت الهی، اسلامی و بیعت با امام زمان(عج) است مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی بدون تعارف با همتی: قیمت ارز به تدریج پایین می‌آید لبنان|اقدامات قضایی جدید درباره انفجار بیروت؛ چند مسئول دیگر بازداشت شدند گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با میشل عون درباره انفجار بیروت حمله خمپاره‌ای به محل تجمع داعش در سامراء ایران چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی شد+عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمل و نقل ریلی حمل و نقل ریلی راه آهن کرمانشاه پروژه راه آهن کافی نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال

صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۵ گفت : این پروژه پس از مدتی با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل مشکلات اعتباری و پیمانکار متوقف شد و نهایتا اوایل سال ۱۴۰۰، ساخت آن مجددا از سر گرفته شد.

کریمی گفت: این پروژه در این سال به پیمانکار جدید سپرده شد و قرار بود یکساله پروژه تحویل شود که متاسفانه تاکنون به درازا کشیده شده است.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر مشکل اعتباری نداشته، اما متاسفانه پیمانکار پروژه هر بار وعده جدیدی برای افتتاح آن می‌دهد و این بار هم قول داده نهایتا ۱۰ اردیبهشت پروژه تحویل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجهیز بیمارستان سه ماه زمان نیاز دارد، گفت: در صورت تحویل پروژه در اردیبهشت ماه، حداقل سه ماه زمان نیاز است که بتوانیم دستگاه‌های رادیوتراپی و توموتراپی را نصب کنیم و به نظر می‌رسد بهره برداری از این پروژه در تابستان امکانپذیر شود.

کریمی گفت: این بیمارستان مجهزترین بیمارستان دولتی درمان سرطان است و با راه اندازی آن علاوه بر بیماران استان، بیماران سایر استان‌های غرب کشور هم از خدمات آن منتفع می‌شوند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این بیمارستان ۱۲۰ تخت داشته و قرار است سه دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه توموتراپی در آن نصب شود.

کریمی، ارزش ریالی ساختمان و تجهیزات این بیمارستان را به قیمت روز، بیش از هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

پیش از این وعده داده شده بود بیمارستان سرطان کرمانشاه، بهار امسال افتتاح شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان