Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@06:31:32 GMT

برگزیدگان پنج قسمت مرحله دوم عصر جدید مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۰۰۱

برگزیدگان پنج قسمت مرحله دوم عصر جدید مشخص شدند

به گزارش افکارنیوز،

برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز جمعه ۱۷ مرداد ماه آرای مردمی را با حضور داوران و شرکت کنندگان به نمایش گذاشت.

اخبار فرهنگ وهنر- در مرحله دوم عصر جدید داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان شرکت کننده نیمه نهایی این برنامه را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت اول مرحله دوم گروه جوانمردان دو میلیون و ۳۵ هزار و ۶۶۶ رای، عرفان طهماسبی یک میلیون و ۹۹۵هزار و ۲۴۳ رای دریافت کردند که گروه جوانمردان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

در قسمت دوم گروه مجاز و امیر صالحی انتخاب شده بودند که گروه مجاز توانست با دو میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۵۲ رای مردم به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

برای قسمت سوم مرحله دوم عصر جدید بهاره سر گل زایی و گروه مثلث با رای داوران به آرای مردمی راه پیدا کرده بودند که بهاره سر گل زایی با دو میلیون و ۱۰۲ هزار و ۱۳۹ رای مردمی توانست به مرحله نیمه نهایی برود.

در قسمت چهارم مجید معظمی و علی فریادی حضور داشتند که معظمی خواننده گچ کار با دو میلیون و ۲۱۳ هزار و ۳۸۵ رای مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و به نیمه نهایی رفت.

برای قسمت پنجم هم بین گروه ضربان و پارسا سیمین مرام که داوران آن‌ها را انتخاب کرده بودند مردم گروه ضربان را با یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۴۱۲ رای به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در بخش دیگر این برنامه داوران بین بازنده‌های مرحله دوم عصر جدید باید انتخاب می‌کردند تا زنگ نجات برای آن‌ها بزنند.

در این مرحله رویا نونهالی زنگ نجات خود را برای علی فریادی استند آپ کمدی زد و امین حیایی نیز زنگ نجات خود را برای خواننده محلی عرفان طهماسبی نواخت.

گفتنی است؛ قرار است برای پنج قسمت دیگر مرحله دوم نیز انتخاب‌ها به همین شکل اطلاع رسانی شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عصر جدید نیمه نهایی عصر جدید برنامه دورهمی اعلام نتایج برنامه عصر جدید مرحله دوم عصر جدید دو میلیون نیمه نهایی راه پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران

در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا تیم‌های شهرداری گرگان و الشرطه عراق امشب از ساعت ۲۲ در سالن زنده یاد محمود مشحون به مصاف هم می‌روند.

دو تیم دیدار برگشت را در تاریخ ۱۷ فروردین در عراق برگزار خواهند کرد.

در دیگر دیدار از مرحله نیمه نهایی دو نماینده از کشور لبنان به مصاف هم می‌روند و بعد از دو دیدار رفت و برگشت تیم‌های فینالیست این دوره از رقابت‌ها مشخص می‌شود.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان از شانس‌های اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • احتمال همگروهی ایران و استرالیا در مرحله نهایی راه‌یابی به جام جهانی
  • سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • انتخاب اثر هنرمند هرسینی به عنوان اثر فاخر صنایع‌دستی کشور
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد