Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته گروه‌های مردمی و هلال احمر جسد زنی را کشف کردند که مشخصات ظاهری آن با مشخصات «سها رضانژاد» بانوی 27 ساله اهل کرج که صبح روز 20 تیرماه در همین منطقه مفقود شده بود شباهت زیادی دارد که پس از هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی جسد به پایین‌دست منتقل و تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح روز 20 تیرماه سال جاری «سها رضانژاد» بانوی 27 ساله که همراه گروه کوهنوردی و طبیعت‌گردی از تهران به منطقه گردشگری «جهان نما» شهرستان کردکوی سفر کرده بودند مفقود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین اظهارات همراهان وی، «سها» ساعت حدود هشت و 30 دقیقه در حالی که مسواک در دستانش بوده به منظور قضای حاجت و مسواک زدن از چادر خارج شده و دیگر بازنگشت.

روز گذشته رئیس پلیس آگاهی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص نکات دیگر این پرونده گفت: این فرد مدت زیادی تا رسیدن به نقطه مفقودی در سفر بوده و تا ساعات بامدادی بیدار بوده و برای استراحت به گفته همراهانش از قرص خواب استفاده کرده بود.

مجتبی مروتی گفت: این فرد پس از چند ساعت از مصرف قرص خواب و با توجه به خستگی ناشی از سفر از چادر خارج شد و دیگر بازنگشت.

گفتنی است، از همان ساعات اول جست‌وجوی شبانه‌روزی به مدت یک هفته توسط هلال احمر، پلیس، نیروهای مردمی، هیات کوهنوردی، آتش‌نشانی، محیط بانان منابع طبیعی با کمک گرفتن از تجهیزاتی همانند سگ‌های جست‌وجو و نجات، «هلی شات»، پرواز پاراگلایدر ادامه داشت.

پس از آن نیز با تشخیص مدیریت بحران شهرستان جست‌وجو با تیم‌های محدودتر و به صورت موردی ادامه داشت تا آنکه روز گذشته نیروهای مردمی و هلال احمر جسدی را در نقطه دورتر از نقطه مفقودی کشف کردند.

به گفته پلیس، دستگاه قضایی استان، نیروهای هلال احمر و شاهدان کشف و انتقال جسد، مشخصات لباس جسد کشف شده با مشخصات لباس «سها رضانژاد» در زمان مفقودی مطابقت کامل دارد.

پلیس و دستگاه قضایی می‌گوید گرچه مشخصات ظاهری نشان می‌دهد جسد متعلق به فرد مفقودی است اما برای تعیین نهایی این موضوع باید آزمایش‌های لازم و تائید پزشکی قانونی اعلام شود.

در حال حاضر بر اساس اعلام دادگستری استان گلستان جسد برای بررسی‌های کارشناسی و تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

لازم به ذکر است از لحظه اول اعلام کشف جسد بازپرس ویژه قتل به محل اعزام شد.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: جسد پزشکی قانونی هلال احمر کشف سها رضانژاد انتقال جسد جهان نما گلستان مفقودی سها رضانژاد هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد میانسال سیرجانی پس از ۵ روز سرگردانی در جاده پیداشد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد خواجه پور، صبح پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در پی دریافت خبری مبنی‌بر مفقودی یک مرد میانسال با خودروی شخصی در شهرستان سیرجان، فوراً مأموران انتظامی سیرجان با همراهی دستگاه‌های امدادی وارد عمل شدند.

وی افزود: بدین منظور مأموران پاسگاه انتظامی شهر بلورد از توابع شهرستان سیرجان که علاوه‌بر انجام مأموریت‌های روزانه بررسی این مفقودی را نیز در دستور کار داشتند، موفق شدند پس از پنج روز بر اساس گزارش‌های مردم محلی، فرد موردنظر را در محدوده یکی از جاده‌های فرعی و صعب العبور روستایی با حالی نامساعد در داخل خودرویش پیدا و این فرد را درحالی‌که توان حرکت نداشت به نزدیک‌ترین واحد درمانی منتقل کنند.

کد خبر 6064302

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • کاهش ۳۱ درصدی سرقت درایام نوروز در آذربایجان غربی
  • نجات خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • نجات خانم بدحال کوهنورد در ارتفاعات دربند
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • مرد میانسال سیرجانی پس از ۵ روز سرگردانی در جاده پیداشد
  • سوالات طرح زندگی با آیه‌ها در ایلام طی روز هفدهم
  • فوت ۱۰ نفر در حادثه رانندگی نوروز امسال در کردستان
  • پیدا شدن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کلاته تیمور کوهسرخ
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد