Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در پاسخ به درخواست یکی از فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی مقطع دکتری مبنی بر "اختصاص یک مقاله به جای دو مقاله جهت تسویه حساب" گفت: مشکل دانشجویان فارغ التحصیلی که چندین سال قبل با پذیرش شرط تحویل دو مقاله دفاع کرده اند و پس از طی شدن موعد قانونی هنوز مقالاتشان را تحویل نداده اند، را بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، رئیس دانشگاه آزاد با انتشار پستی روز خبرنگار را تبریک گفت و یکی از فارغ التحصیلان مقطع دکتری با انتشار کامنتی زیر این پست نوشته است: از طرف تعدادی از فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی مقطع دکتری از شما درخواست می کنم با توجه به شرایط بحرانی و همه گیری بیماری کرونا تجدید نظری در قوانین مربوط به ارائه ۲ مقاله برای تسویه حساب در جهت جلوگیری از تضییع حقوق فارغ التحصیلان کنید.

بیشتر بخوانید

شرایط ثبت نام دکتری بدون کنکور سال ۹۹ دانشگاه آزاد

او در ادامه نوشته است: با توجه به اینکه دانشگاه های دولتی تنها با یک مقاله مشکل را حل کرده اند از شما در خواست می کنیم تدبیری برای این معضل بیاندیشید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه آزاد فارغ التحصیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه صنایع خلّاق در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت و محسن جدیدی معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از غرفه صنایع خلّاق دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد شهرقدس بازدید کردند.

افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن ضمن خرسندی از استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه صنایع خلّاق دانشگاه و عرضه و فروش محصولات دانشجویان شرکت‌کننده به خبرنگار آنا گفت: این غرفه‌ها به صورت بازارچه‌ای در سطح دانشگاه‌ها هم برگزار می‌شود.

جدیدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس هم بیان کرد: غرفه صنایع خلّاق برای ایجاد فرصت برای دانشجویان کارآفرین و معرفی کسب و کار آنهاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازارچه صنایع خلّاق در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس راه‌اندازی می‌شود
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون/ دارندگان مدارک حوزوی معادل ارشد امکان ورود ندارند
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • «اعتبار» جایگزین «دهن‌لق» شد
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان بروزرسانی شد
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند