Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مرکز آموزشی سراسر کشور طی نامه‌ای در جواب سخنرانی عید قربان رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تبیین مواضع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مرکز آموزشی سراسر کشور طی نامه‌ای در جواب سخنرانی عید قربان رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یا ای‌ها الذین امنوا استجیبو لله و للرسول اذا دعاکم لما یحییکم واعلموا ان الله یحول بین المرء و قلبه و انه الیه تحشرون» (انفال ۲۴)‌ای کسانی که ایمان آوردید دعوت خدا و رسول را اجابت کنید هنگامی که شما را میخوانند تا زنده‌تان کنند و بدانید که خداوند میان انسان و قلب او حضور دارد و همانا به سوی او محشور می‌شوید.
«ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص» (صف ۴)
همانا خدا دوست دارد کسانی را که در راه او صف در صف، میکشند و کشته میشوند، چنان که گویی بنایی ریخته شده از سرب اند.
محضر مبارک، ولی امر مسلمین و مقام امامت امت اسلامی در غیاب حجت آخر (دام ظله)
فرزندان بسیجی شما در دانشگاه‌ها سخنان پر نکته و راهبردی شما را در عید قربان شنیدند و به اندازه بضاعت اندک خود اهمیت ویژه آن را درک نمودند و میخواهند فهم خود را با امامشان در میان گذاشته و در آستانه عید ولایت، با مصداق هدیه الهی به ملت ایران یعنی نظریه ولایت فقیه در میان بگذارند و امید دارند که در زمره اجابت کنندگان آن یادگار خمینی کبیر و وارث همه شهدا، به حساب آیند و تلاش کنند تا با تداوم نهضتی که با عنوان «مساله محوری» و تاییدات شما شروع کرده اند، گامی در جهت تحقق گام دوم انقلاب بردارند.
اماما!
از قوم بنی اسرائیل گفتید و اذیت‌هایی که به پیامبرشان موسی (ع) میکردند، و دانشجوی بسیجی به رسم رزمندگان دفاع مقدس و ادب سلوکی خود دائم در این فکر بود که نکند او هم در حال اذیت امامش میباشد و با تاخیر در عمل به منویات او یا نفهمیدن درست آن‌ها مشغول آزار، ولی امر است. اما در همین حین، دائم برنامه هایش را مرور و مسیر ماموریتهایش را دوباره و سه باره بررسی میکند و امید دارد که در شرایط جدید کار دانشجویی و ماموریت تشکیلاتی که به جهت این بیماری ایجاد شده بتواند لبخند رضایتی بر لبان امامش بنشاند.
آری! ما گرفتار ابتلای ملی بلکه جهانی هستیم و از شما آموختیم که:
هر بلایی کز تو آید رحمتی است هر که را رنجیده‌ای وان راحتی است
زان به تاریکی گذاری بنده را تا ببیند آن رخ تابنده را
دانشجوی انقلابی از خدا میخواهد که با تلاشش برای کمک به بیماران در بیمارستان‌ها و در کنار مجاهدان سلامت، با تولید شبانه روزی لوازم بهداشتی و کمکش به نظام توزیع و با دویدن هایش در رساندن بسته‌های کمک مومنانه به کسانی که از این بیماری آسیب جدی دیده اند به رفع بلا و جوشاندن دریای رحت الهی کمک کند کما اینکه با کار علمیش و مشارکت در تحقیقات روی این ویروس و راه‌های درمان آن نیز پروردگار را با اسم مسبب الاسبابیش میخواند و نمیخواهد که از این باب مجاهدت و رحمت نیز محروم باشد.
از سخنان شما و حال و هوای این روز‌های ابتلا، یاد دوران دفاع مقدسیم. یاد جبهه‌های دفاع از حرمیم و یا در کنار رزمندگان خط مقدم، یا در حال کار رسانه‌ای که به نام و یاد سید شهیدان اهل قلم، روایت این جهاد را میکنیم، و یا در حال بسته بندی کمک مومنانه در پشت جبهه ایم. امید داریم که اگر در دوران دفاع مقدس در این دنیا نبودیم، اگر از دوستان شهیدمان در دفاع از حرم عقب ماندیم، حداقل در جهاد خدمت به این مردم صبور و مظلوم کار کوچکی انجام دهیم و نام دانشجویان بسیجی ان شاء الله در «آخر مجلس» باشد.

رهبرا!
بشارت روح افزای شما درباره امکان علاج تحریم دشمن عنود با تکیه به قدرت ملی، در کنار انذار شما از خط تحریف که با تعریف قانون «شکست تحریف = شکست تحریم» همراه بود، ما را به تلاش و جهاد مضاعف وا میدارد. جهادی شبانه روزی و تبیینی برای شکست دادن خط تحریف و وارونه سازی حقیقت برای مردم عزیزمان، جهاد در عرصه جنگ نرم و گفتمان سازی انگاره‌ها و راه حل مسائل انقلاب اسلامی، دعوت مردم به صبر و ثبات و مطالبه از مسئولین برای کار جهادی، شناسایی راه‌های تحریف دشمن و «تکرار کنندگان» داخلی این تحریف. آن‌ها که در گفتار و عمل میگفتند و می¬گویند که «برای اینکه آمریکا دست از تحریم بردارد باید به خواسته‌های او تن دهیم». البته در این سال‌ها برای اکثر نخبگان و ملت شریف، این معنا روشن شده، ولی دشمن دست بردار نیست و با صد راه و صد روش تلاش میکند انگاره «لزوم تسلیم» را باز تولید کند و اینجاست که جوان حزب اللهی و مومن باید در برابر این جبهه تحریف، «جبهه پدافندی تبیین» را تشکیل و دنبال راهی برای تهاجم و نابودسازی این جبهه تحریف باشد.
ما از این پس به دنبال مصادیق و یاران تحریف خواهیم بود و آن‌ها را به مردم معرفی خواهیم کرد. مردم شریف ما حق دارند که بدانند علاوه بر دشمن کینه توز و شبکه‌های ماهواره‌ای و دستگاه رسانه‌ای او چه کسانی در داخل و با چه حرف‌ها و گفتمانی جاده صاف کن دشمن می¬شوند. اگر استاد دانشگاهند یا استاد حوزه. اگر سیاستمدارند یا فعال رسانه‌ای فرقی نمیکند. ما با دقت آن‌ها را رصد خواهیم کرد و به طور «تمیز و فرهنگی»، هویت و تبار آن‌ها را برای مردم روشن خواهیم ساخت.

اماما!
آنچه که روشن است اینکه اولویت جوانان مومن و مطالبه گر این ملت، مشکلات اقتصادی است. مسئولین باید خیلی عیتی‌تر و با برنامه عمل کنند. برای هر سیاست اعلام زمانبندی کنند، با فساد و ریخت و پاش در دستگاهها، خودشان برخورد کنند و نگذارند کار به قوه قضائیه برسد. گرانی‌های بعضا افسار گسیخته و بدون دلیل را کنترل کنند و نگذارند ارزش پول ملی بیش از این پایین بیاید. در راس مخاطبین مطالبه گری‌ها دستگاه اجرایی است، زیرا بیشترین اختیار و قدرت را برای حل مشکلات اقتصادی دارد و از دو سال پیش با تشکیل شورای اقتصادی سران سه قوه، این اختیارات به طور بی سابقه ای، بیشتر هم شده است؛ بنابراین دولت باید:
۱- گرانی‌های افسار گسیخته در مواردی از جمله مسکن، اقلام خوراکی اصلی خانوار از جمله مواد پروتئینی و لبنیات و مواردی که سفته بازان بر روی آن فشار میاورند، از جمله خودرو را با تجمیع پایگاه‌های داده دستگاه‌ها و نظارت قوی در کنار پیشنهاد‌های منطقی به صاحبان نقدینگی برای سرمایه گذاری‌های مولد حل کند.
۲- با استفاده از ابزار قدرتمند مالیات‌های تنظیمی درکنار تکلیفی، عایدی سرمابه و سفته بازی را کنترل و با اعلام سیاست‌های تشویقی ثابت و قابل برنامه ریزی که میتواند با کمک مجلس انجام شود، غول مخرب نقدینگی را رام کند.
۳- با تجمیع درگاه‌های مجوز برای همه فعالیت‌های تولیدی و برداشتن موانع بیمه‌ای و سود‌های ناصواب بانکی برای وام‌های تولیدی در کنار دادن مشوق‌های مالیاتی، موانع تولید را مرتفع و مسیر را برای جهش تولید هموار کند.
۴- توجه کند که این کشور بسیار پر ظرفیت و ثروتمند است. مردم باید احساس کنند که تقسیم ثروت عادلانه انجام می‌شود. مرحله اول این هدف دست برداشتن مسئولین از اشرافی‌گری است که متاسفانه این دولت توفیق چندانی در آن نداشته است.
۵- از خوش بینی و اعتماد به غرب که باعث ریختن سم مهلک شرطی شدن، به کام اقتصاد ملی می‌شود دست بردارد. این باور غلط که منجر به برجام پر خسارت و بی منفعت برای اقتصاد کشور شد، باید برای این دولت و همه دولت‌ها و نخبگان کشور، تجربه و درس عبرتی باشد و بدانیم که راهبرد درست سیاست خارجی، ارتباط با همه کشور‌ها به جز دولت مستکبر آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در کنار اتکاء به خداوند و نیروی داخلی است.
۶- شورای عالی امنیت ملی که متشکل از اکثریت دولتی در کنار فرماندهان نظامی هستند باید توجه کنند که اکر جواب مقتضی به تجاوزات دشمن و تهدید‌های او داده نشود، پیام بسیار خطرناکی به او مخابره میشود و آن این است که میتواند این تجاوزات را ادامه دهد. دانشجویان انقلابی فریاد انتقام ده‌ها میلیونی مردم غیور و با شرف ایران در تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به آقایان شورای عالی، تذکر میدهد و اعلام میکند که برخی شیطنت‌ها و تهدید‌ها در ایران و محور مقاومت به خاطر جواب نه چندان محکم ما به آمریکایی‌ها در عین الاسد بود. این چند موشک اگر چه برای قلدری توخالی آمریکایی بی سابقه بود، ولی جواب پوتین سوخته آن شهید قدس و سردار میهن هم نبود. متاسفانه باید بگوییم که انتقام سخت مد نظر رهبری و ملت تا الان به هیچ وجه محقق نشده و شیطنت‌های آمریکا و سگ هار او یعنی رژیم صهیونیستی در همین چارچوب ارزیابی میشود. ما باید در برابر هر تجاوز به دشمن تجاوز مضاعف کنیم و در ازای هر تهدید در هر سطحی تهدید معتبر اعلام کنیم، و این مطالبه قطعی دانشجویان انقلابی است که از شواری عالی امنیت ملی دارند و کوتاه نخواهند آمد.

رهبر عزیز
در پایان این تجدید عهد و در آستانه عید الله الاکبر و توطئه دشمنان در لبنان عزیز که هوشیاری کامل را میطلبد، با شما پیمان می‌بندیم که تا سرعت نگرفتن حرکت انقلاب اسلامی در سطح بیانیه گام دوم، و تا تحقق نیافتن دولت جوان حزب اللهی به عنوان علاج مشکلات کشور و تا پدیدار نشدن طلیعه نور خورشید تمدن نوین اسلامی و تحویل علم قیام ملت عاشورایی ایران از پای ننشینیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکانه
دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌های سراسر کشور
۱۶ مرداد ۱۳۹۹






۱. بسیج دانشجویی دانشگاه اراک
۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک
۳. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک
۴. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک
۵. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اراک
۶. بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای اطهر اراک
۷. بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای امیر کبیر اراک
۸. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی قوه قضائیه اراک
۹. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
۱۰. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی ماشین سازی اراک
۱۱. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اراک
۱۲. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس زینب کبری (س)
۱۳. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساوه
۱۴. بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه
۱۵. بسیج دانشجویی دانشکده فنی حرفه‌ای جراحی زاده ساوه
۱۶. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ساوه
۱۷. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ساوه
۱۸. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خمین
۱۹. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خمین
۲۰. بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی خمین
۲۱. بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای دکترحسابی شهابیه خمین
۲۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور محلات
۲۳. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی محلات
۲۴. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی محلات
۲۵. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور
۲۶. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دلیجان
۲۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان
۲۸. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نراق
۲۹. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جاسب
۳۰. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی تفرش
۳۱. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تفرش
۳۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تفرش
۳۳. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شازند
۳۴. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شازند
۳۵. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آستانه
۳۶. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهاجران
۳۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کمیجان
۳۸. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کمیجان
۳۹. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور میلاجرد
۴۰. بسیج دانشجویی دانشگاه‌پیام نور آشتیان
۴۱. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان
۴۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فراهان
۴۳. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فراهان
۴۴. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه اصفهان
۴۵. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
۴۶. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه‌پیام نوراصفهان
۴۷. حوزه دانشگاه صنعتی اصفهان بسیج دانشجویی
۴۸. حوزه دانشگاه‌آزادخوراسگان بسیج دانشجویی
۴۹. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزادنجف آباد
۵۰. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه هنراصفهان
۵۱. بسیج دانشجویی مرکز تربیت معلم شهید باهنر
۵۲. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی حرفه‌ای سروش
۵۳. بسیج دانشجویی موسسه شیخ بهایی بهارستان
۵۴. بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی نقش جهان بهارستان
۵۵. بسیج دانشجویی علمی کاربردی امام صادق (ع) کارگران
۵۶. بسیج دانشجویی موسسه اموزش عالی دانش پژوهان
۵۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهارستان
۵۸. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خوراسگان
۵۹. بسیج دانشجویی علمی کاربردی صنایع دستی نقش جهان
۶۰. بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی حج وزیارت
۶۱. بسیج دانشجویی مرکز تربیت معلم فاطمه الزهرا (س)
۶۲. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی بهزیستی
۶۳. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی انتخاب
۶۴. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فنی حرفه‌ای استان اصفهان
۶۵. بسیج دانشجویی علمی کاربردی شهرداری‌های اصفهان
۶۶. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی قوه قضاییه
۶۷. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی المهدی سپاهان شهر
۶۸. بسیج دانشجویی موسسه اموزش عالی فرهنگ و هنر
۶۹. بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی سپاهان
۷۰. بسیج دانشجویی موسسه اموزش عالی راغب اصفهانی
۷۱. بسیج دانشجویی فرهنگیان (شهید رجایی)
۷۲. بسیج دانشجویی موسسه اموزش عالی صفاهان
۷۳. بسیج دانشجویی مرکز علمی-ک فرش ایران سپهر
۷۴. بسیج دانشجویی آموزش عالی علمی، کاربردی عتیق
۷۵. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی شهید مهاجر
۷۶. بسیج دانشجویی آموزش عالی غیر انتفاعی چهل ستون
۷۷. بسیج دانشجویی غیرانتفاعی صبح صادق
۷۸. بسیج دانشجویی دانشگاه معارف قرآنی اصفهان
۷۹. بسیج دانشجویی حوزه غیرانتفاعی شهیداشرفی
۸۰. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هرند
۸۱. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کوهپایه
۸۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ورزنه
۸۳. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورهرند
۸۴. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تودشک
۸۵. بسیج دانشجویی موسسه اموزش علمی کاربردی هرند
۸۶. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیک آباد
۸۷. بسیج دانشجویی جهادکشاورزی کبوترآباد
۸۸. بسیج دانشجویی پیام نور حسن آباد
۸۹. بسیج دانشجویی مهد علم کاشان
۹۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برزک
۹۱. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قمصر
۹۲. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی سینا
۹۳. بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی فیض کاشان
۹۴. بسیج دانشجویی آموزشکدفنی حرفه شهیدرجایی کاشان
۹۵. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی حرفه‌ای فدک‌کاشان
۹۶. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کاشان
۹۷. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی غ سیلک
۹۸. بسیج دانشجویی علمی کاربردی کاشان
۹۹. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه جامع کاشان
۱۰۰. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد کاشان
۱۰۱. بسیج دانشجویی حوزه علوم پزشکی کاشان
۱۰۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورصفائیه مبارکه
۱۰۳. بسیج دانشجویی علمی کاربردی مبارکه
۱۰۴. بسیج دانشجویی حوزه آزاد مجلسی مبارکه
۱۰۵. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد مبارکه
۱۰۶. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی نجف آبادعلی‌بن ابی‌طالب
۱۰۷. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی‌وحرفه سماء
۱۰۸. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی حرفه سمیه
۱۰۹. بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی ک علویجه
۱۱۰. بسیج دانشجویی فرهنگیان شهید آیت
۱۱۱. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور علویجه
۱۱۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهق
۱۱۳. بسیج دانشجویی آموزش عالی غیرانتفاعی جامی
۱۱۴. بسیج دانشجویی حوزه پیام نور نجف آباد
۱۱۵. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی پسرانه خوارزمی شهرضا
۱۱۶. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی حرفه‌ای دخترانه شهرضا
۱۱۷. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی شهرضا
۱۱۸. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد شهرضا
۱۱۹. بسیج دانشجویی حوزه پیام نورشهرضا
۱۲۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهاقان
۱۲۱. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد دهاقان
۱۲۲. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی
۱۲۳. بسیج دانشجویی دانشکده آب و برق
۱۲۴. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی فیض الاسلام
۱۲۵. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خمینی شهر
۱۲۶. بسیج دانشجویی حوزه آزاد خمینی شهر
۱۲۷. بسیج دانشجویی دانشکده معارف اسلامی
۱۲۸. بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی سپهر
۱۲۹. بسیج دانشجویی حوزه پیام نور دولت آباد
۱۳۰. بسیج دانشجویی حوزه آزاد اسلامی دولت آباد
۱۳۱. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شاهین شهر
۱۳۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی میمه
۱۳۳. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گز
۱۳۴. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد شاهین شهر
۱۳۵. بسیج دانشجویی موسسه اموزش عالی بنیان
۱۳۶. بسیج دانشجویی غیرانتفاعی عقیق
۱۳۷. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه مالک اشتر
۱۳۸. بسیج دانشجویی حوزه پیام نور وزوان
۱۳۹. بسیج دانشجویی دانشکده فنی مهندسی گلپایگان
۱۴۰. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان
۱۴۱. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی شهید توسلی
۱۴۲. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی وکاربردی گلپایگان
۱۴۳. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی وحرفه‌ای شهدا
۱۴۴. بسیج دانشجویی حوزه پیام نورگلپایگان
۱۴۵. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لنجان
۱۴۶. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی زرین شهر
۱۴۷. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی‌امین فولادشهر
۱۴۸. بسیج دانشجویی غیرانتفاعی صنعتی فولاد
۱۴۹. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاینده رود
۱۵۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور باغ بهادران
۱۵۱. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فولاد شهر
۱۵۲. بسیج دانشجویی انتفاعی فرزانگان فولاد شهر
۱۵۳. بسیج دانشجویی حوزه پیام نور زرین شهر
۱۵۴. بسیج دانشجویی علمی کاربردی آران و بیدگل
۱۵۵. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورنوش‌آبادآران بیدگل
۱۵۶. بسیج دانشجویی حوزه پیام نورآران و بیدگل
۱۵۷. موسسه غیرانتفاعی علامه نائینی
۱۵۸. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نائین
۱۵۹. بسیج دانشجویی علمی کاربردی نایین
۱۶۰. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد نائین
۱۶۱. بسیج دانشجویی پیام نورخور و بیابانک
۱۶۲. بسیج دانشجویی علمی کاربردی خور و بیابانک
۱۶۳. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سمیرم
۱۶۴. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سمیرم
۱۶۵. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پیربکران
۱۶۶. بسیج دانشجویی پیام نور قهدریجان
۱۶۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فلاورجان
۱۶۸. بسیج دانشجویی حوزه آزاد فلاورجان
۱۶۹. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نطنز
۱۷۰. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نطنز
۱۷۱. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بادرود
۱۷۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردستان
۱۷۳. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردستان
۱۷۴. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زواره
۱۷۵. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زواره
۱۷۶. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد اردستان
۱۷۷. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی ح دختران خوانسار
۱۷۸. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خوانسار
۱۷۹. بسیج دانشجویی دانشکده ریاضی خوانسار
۱۸۰. بسیج دانشجویی علمی کاربردی تیران و کرون
۱۸۱. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تیران و کرون
۱۸۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تیران
۱۸۳. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فریدن
۱۸۴. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور داران
۱۸۵. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بویین و میاندشت
۱۸۶. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فریدونشهر
۱۸۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور چادگان
۱۸۸. بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد
۱۸۹. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
۱۹۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری
۱۹۱. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری
۱۹۲. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۹۳. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری
۱۹۴. بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان
۱۹۵. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان
۱۹۶. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان
۱۹۷. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان
۱۹۸. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
۱۹۹. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان
۲۰۰. بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی همدان
۲۰۱. بسیج دانشجویی دانشگاه عمران و توسعه همدان
۲۰۲. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید مفتح همدان
۲۰۳. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید جباری همدان
۲۰۴. بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت زینب همدان
۲۰۵. بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر
۲۰۶. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر
۲۰۷. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی ملایر
۲۰۸. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ملایر
۲۰۹. بسیج دانشجویی دانشگاه ملی دخترانه نهاوند
۲۱۰. بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری نهاوند
۲۱۱. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نهاوند
۲۱۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند
۲۱۳. بسیج دانشجویی دانشگاه سید جمال الدین آسدآباد
۲۱۴. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اسد آباد
۲۱۵. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد
۲۱۶. بسیج دانشجویی دانشکده فنی تویسرکان
۲۱۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تویسرکان
۲۱۸. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تویسرکان
۲۱۹. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی الوند همدان
۲۲۰. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی گنج نامه
۲۲۱. بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان
۲۲۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
۲۲۳. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان
۲۲۴. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سنندج
۲۲۵. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سنندج
۲۲۶. بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب کردستان
۲۲۷. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی یزدانپناه
۲۲۸. بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان
۲۲۹. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان
۲۳۰. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
۲۳۱. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان
۲۳۲. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زنجان
۲۳۳. بسیج دانشجویی دانشگاه الغدیر زنجان
۲۳۴. بسیج دانشجویی دانشگاه صوفی زنجان
۲۳۵. بسیج دانشجویی دانشگاه روزبه زنجان
۲۳۶. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ابهر
۲۳۷. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ابهر
۲۳۸. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قیدار
۲۳۹. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قیدار
۲۴۰. بسیج دانشجویی دانشگاه کار خرمدره
۲۴۱. حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید فخرایی جنوب استان بوشهر
۲۴۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان
۲۴۳. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندر کنگان
۲۴۴. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بندر کنگان
۲۴۵. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بندر کنگان
۲۴۶. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر
۲۴۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندر دیر
۲۴۸. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جم
۲۴۹. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی جم
۲۵۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور جم
۲۵۱. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی عسلویه
۲۵۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور عسلویه
۲۵۳. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه
۲۵۴. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه
۲۵۵. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قصرشیرین
۲۵۶. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قصرشیرین
۲۵۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سرپلذهاب
۲۵۸. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دالاهو
۲۵۹. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اسلام آباد
۲۶۰. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلام آباد
۲۶۱. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی خضرا
۲۶۲. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی امام رضا
۲۶۳. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی پسران اسلام آباد
۲۶۴. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گیلانغرب
۲۶۵. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گیلانغرب
۲۶۶. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه
۲۶۷. قرارگاه شهید احمدی روشن کرمانشاه
۲۶۸. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی
۲۶۹. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
۲۷۰. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز
۲۷۱. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز
۲۷۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز
۲۷۳. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
۲۷۴. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی
۲۷۵. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان آذربایجان‌شرقی
۲۷۶. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان‌شرقی
۲۷۷. بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اسلامی تبریز
۲۷۸. بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غیر انتفاعی تبریز
۲۷۹. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مراغه
۲۸۰. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بناب
۲۸۱. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شبستر
۲۸۲. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های میانه
۲۸۳. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مرند
۲۸۴. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های جلفا
۲۸۵. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اهر
۲۸۶. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آذرشهر
۲۸۷. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراب
۲۸۸. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اسکو
۲۸۹. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ملکان
۲۹۰. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های عجب شیر
۲۹۱. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بستان آباد
۲۹۲. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کلیبر
۲۹۳. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان هشترود
۲۹۴. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ورزقان
۲۹۵. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان هریس
۲۹۶. بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی ره قزوین
۲۹۷. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد قزوین
۲۹۸. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
۲۹۹. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان
۳۰۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قزوین
۳۰۱. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید بابایی
۳۰۲. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی بقیه الله
۳۰۳. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی رجاء
۳۰۴. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی کار
۳۰۵. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی البرز
۳۰۶. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد تاکستان
۳۰۷. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بوئین زهرا
۳۰۸. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا
۳۰۹. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تاکستان
۳۱۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آبیک
۳۱۱. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی غیاث الدین جمشید کاشانی
۳۱۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور الوند
۳۱۳. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان رضوی
۳۱۴. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غیر انتفاعی مشهد
۳۱۵. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علمی و کاربردی مشهد
۳۱۶. قرارگاه مطالبه گری دانشجویی شهید احمدی روشن مشهد مقدس
۳۱۷. قرارگاه دانشجویی شهید زین الدین مشهد مقدس
۳۱۸. بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
۳۱۹. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد
۳۲۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد
۳۲۱. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
۳۲۲. بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد مشهد
۳۲۳. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید منتظری مشهد
۳۲۴. بسیج دانشجویی دانشگاه ثامن مشهد
۳۲۵. بسیج دانشجویی دانشگاه جهاد دانشگاهی مشهد
۳۲۶. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی سینا مشهد
۳۲۷. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی خبرنگاران مشهد
۳۲۸. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی تصمیم یار توس مشهد
۳۲۹. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی بازرگانی توس
۳۳۰. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر مشهد
۳۳۱. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی خدمات علمی و صنعتی مشهد
۳۳۲. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی دادگستری مشهد
۳۳۳. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی خانه کارگر مشهد
۳۳۴. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی هلال احمر مشهد
۳۳۵. بسیج دانشجویی دانشگاه خیام مشهد
۳۳۶. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مشهد
۳۳۷. بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام مشهد
۳۳۸. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی مشهد
۳۳۹. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری مشهد
۳۴۰. بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا مشهد
۳۴۱. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی تابران مشهد
۳۴۲. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی حکمت رضوی مشهد
۳۴۳. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی حکیم طوس
۳۴۴. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فردوس
۳۴۵. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی بهار مشهد
۳۴۶. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی خاوران
۳۴۷. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی خراسان مشهد
۳۴۸. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی آرمان رضوی مشهد
۳۴۹. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی اسرار مشهد
۳۵۰. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی اقبال لاهوری مشهد
۳۵۱. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی کاویان مشهد
۳۵۲. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی عطار مشهد
۳۵۳. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی خردگرایان مطهر مشهد
۳۵۴. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی شاندیز مشهد
۳۵۵. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی بینالود مشهد
۳۵۶. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی توس مشهد
۳۵۷. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی سلمان مشهد
۳۵۸. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری
۳۵۹. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نکا
۳۶۰. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی اندیشه سازان نکا
۳۶۱. بسیج دانشجویی شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن
۳۶۲. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی آیندگان تنکابن
۳۶۳. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی شفق
۳۶۴. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد واحد نوشهر
۳۶۵. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نوشهر
۳۶۶. دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله املی
۳۶۷. بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل
۳۶۸. بسیج دانشجویی دانشگاه فناوری نوین امل
۳۶۹. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور امل
۳۷۰. بسیج دانشجویی دانشگاه علامه حسن زاده املی
۳۷۱. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی امل
۳۷۲. بسیج دانشجویی دانشکده سما امل
۳۷۳. بسیج دانشجویی دانشگاه آمل آمل
۳۷۴. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگ و هنر آمل
۳۷۵. بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری امل
۳۷۶. بسیج دانشجویی دانشگاه سمنگان آمل
۳۷۷. بسیج دانشجویی دانشکده پیام نور رینه آمل
۳۷۸. بسیج دانشجویی دانشگاه فذا آمل
۳۷۹. بسیج دانشجویی دانشکده فرهنگیان آمل
۳۸۰. بسیج دانشجویی دانشکده توحید آمل
۳۸۱. بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران
۳۸۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هادی شهر
۳۸۳. بسیج دانشجویی دانشگاه پارسا بابلسر
۳۸۴. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهنمیر
۳۸۵. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل رامسر
۳۸۶. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر
۳۸۷. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی وحد رامسر
۳۸۸. بسیج دانشجویی دانشکده ملاصدرا رامسر
۳۸۹. بسیج دانشجویی دانشکده کسری رامسر
۳۹۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پرستاری و مامایی رامسر
۳۹۱. بسیج دانشجویی دانشکده رحمان رامسر
۳۹۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بابل
۳۹۳. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بابل
۳۹۴. بسیج دانشجویی دانشگاه نوشیروانی بابل
۳۹۵. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و فنون بابل
۳۹۶. بسیج دانشجویی دانشگاه آریان بابل
۳۹۷. بسیج دانشجویی دانشگاه راه و دانش بابل
۳۹۸. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد
۳۹۹. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی کاوش محمود اباد
۴۰۰. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید کلانتری محمودآباد
۴۰۱. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی خزر محمودآباد
۴۰۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساری
۴۰۳. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان (برادر) ساری
۴۰۴. بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی ومنابع طبیعی ساری
۴۰۵. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساری
۴۰۶. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی امام محمد باقر ساری
۴۰۷. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان (خواهر) ساری
۴۰۸. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ساری
۴۰۹. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی ادیب ساری
۴۱۰. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی روزبهان ساری
۴۱۱. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی سنا ساری
۴۱۲. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی دخترانه قدسیه ساری
۴۱۳. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر
۴۱۴. قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان بوشهر
۴۱۵. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی
۴۱۶. بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند
۴۱۷. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
۴۱۸. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند
۴۱۹. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند
۴۲۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند
۴۲۱. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان باهنر
۴۲۲. بسیج دانشجویی فرهنگیان امام سجاد (ع)
۴۲۳. بسیج دانشجویی دانشگاه ابن حسام
۴۲۴. بسیج دانشجویی دانشگاه سپیده کاشانی
۴۲۵. بسیج دانشجویی دانشگاه بزرگمهر قائنات
۴۲۶. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قائن
۴۲۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فردوس
۴۲۸. بسیج دانشجویی دانشگاه پیروزان
۴۲۹. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد فردوس
۴۳۰. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فردوس
۴۳۱. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فردوس
۴۳۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد طبس
۴۳۳. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس
۴۳۴. بسیج دانشجویی دانشگاه امام علی (ع) طبس
۴۳۵. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی سرایان
۴۳۶. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بشرویه
۴۳۷. بسیج دانشجویی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی
۴۳۸. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان
۴۳۹. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی شیراز
۴۴۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز
۴۴۱. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
۴۴۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
۴۴۳. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شیراز
۴۴۴. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی شیراز
۴۴۵. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز
۴۴۶. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی پاسارگاد شیراز
۴۴۷. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی آپادانا شیراز
۴۴۸. ۱بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی شیراز
۴۴۹. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خواهران شهید باهنر شیراز
۴۵۰. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید باهنر شیراز
۴۵۱. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی استهبان
۴۵۲. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری زرقان
۴۵۳. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فسا
۴۵۴. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم
۴۵۵. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم
۴۵۶. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم
۴۵۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لامرد
۴۵۸. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استهبان
۴۵۹. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
۴۶۰. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان
۴۶۱. بسیج دانشجویی دانشگاه تابناک لامرد
۴۶۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان
۴۶۳. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون
۴۶۴. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون
۴۶۵. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور داراب
۴۶۶. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر
۴۶۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آباده
۴۶۸. بسیج دانشجویی دانشگاه هنر شیراز
۴۶۹. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده
۴۷۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیراپزشکی داراب
۴۷۱. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا
۴۷۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خرامه
۴۷۳. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید
۴۷۴. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز
۴۷۵. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی لارستان
۴۷۶. بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون
۴۷۷. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی آباده
۴۷۸. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خاوران
۴۷۹. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رستم
۴۸۰. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خفر
۴۸۱. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فیروزآباد
۴۸۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان
۴۸۳. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاهدان
۴۸۴. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
۴۸۵. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس رسالت خواهران
۴۸۶. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان پردیس شهید مطهری برادران
۴۸۷. بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل
۴۸۸. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل
۴۸۹. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زابل
۴۹۰. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل
۴۹۱. بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر
۴۹۲. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاش
۴۹۳. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خاش
۴۹۴. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراوان
۴۹۵. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سراوان
۴۹۶. بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سراوان
۴۹۷. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر
۴۹۸. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر
۴۹۹. بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار
۵۰۰. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چابهار
۵۰۱. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان
۵۰۲. بسیج دانشجویی دانشگاه علی آبادکتول
۵۰۳. بسیج دانشجویی دانشگاه آزادشهر
۵۰۴. بسیج دانشجویی دانشگاه گنبدکاووس
۵۰۵. بسیج دانشجویی دانشگاه بندرگز
۵۰۶. بسیج دانشجویی دانشگاه کلاله
۵۰۷. بسیج دانشجویی دانشگاه گالیکش
۵۰۸. بسیج دانشجویی دانشگاه آق قلا
۵۰۹. بسیج دانشجویی دانشگاه بندر ترکمن
۵۱۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرگان
۵۱۱. بسیج دانشجویی دانشگاه علی آباد
۵۱۲. بسیج دانشجویی دانشگاه گنبد
۵۱۳. بسیج دانشجویی دانشگاه گالیکش
۵۱۴. بسیج دانشجویی دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی گرگان
۵۱۵. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گرگان و گنبد +
۵۱۶. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان
۵۱۷. بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان
۵۱۸. بسیج دانشجویی دانشگاه گنبد
۵۱۹. شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان
۵۲۰. قرارگاه شهید احمدی روشن
۵۲۱. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
۵۲۲. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران کرمان
۵۲۳. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد کرمان
۵۲۴. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان
۵۲۵. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان
۵۲۶. بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک
۵۲۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان
۵۲۸. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی الزهرا (س)
۵۲۹. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید دادبین
۵۳۰. بسیج دنشجویی دانشگاه علمی کاربردی سوره
۵۳۱. بسیج دانشجویی دانشگاه زغال سنگ کرمان
۵۳۲. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی بعثت
۵۳۳. بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی رضوان
۵۳۴. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی
۵۳۵. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بردسیر
۵۳۶. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بردسیر
۵۳۷. بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی بردسیر
۵۳۸. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد سیرجان
۵۳۹. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سیرجان
۵۴۰. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سیرجان
۵۴۱. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سیرجان
۵۴۲. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بافت
۵۴۳. بسیج دانشجویی دانشگاه مدیریت و اقتصاد بافت
۵۴۴. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی امام حسین (ع) بافت
۵۴۵. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بافت
۵۴۶. بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی ارزوئیه
۵۴۷. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارزوئیه
۵۴۸. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رابر
۵۴۹. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد جیرفت
۵۵۰. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
۵۵۱. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی جاوید جیرفت
۵۵۲. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور جیرفت
۵۵۳. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد رفسنجان
۵۵۴. بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجان
۵۵۵. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
۵۵۶. بسیج دانشجویی دانشگاه پیا م نور رفسنجان
۵۵۷. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت معدن زرند
۵۵۸. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد زرند
۵۵۹. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی خاتم الانبیا زرند
۵۶۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پرستاری زرند
۵۶۱. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زرند
۵۶۲. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی زرند
۵۶۳. بسیج دانشجویی دانشگاه آموزش عالی بم
۵۶۴. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بم
۵۶۵. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بم
۵۶۶. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم
۵۶۷. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی نوبنیادسیرجان
۵۶۸. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید کرانی سیرجان
۵۶۹. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد شهربابک
۵۷۰. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهر بابک
۵۷۱. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهربابک
۵۷۲. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهر بابک
۵۷۳. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد کهنوج
۵۷۴. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کهنوج
۵۷۵. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی عرفان کرمان
۵۷۶. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی فرهیختگان کرمان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی سخنرانی رهبری عیدقربان مسئله محوری شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بسیج دانشجویی موسسه اموزش عالی بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی بسیج دانشجویی حوزه پیام نور بسیج دانشجویی دانشگاه فنی بسیج دانشجویی علمی کاربردی بسیج دانشجویی دانشگاه عالی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بسیج دانشجویی دانشکده فنی مواضع بسیج دانشجویی استان بسیج دانشجویی حوزه آزاد بسیج دانشجویی آموزش علمی کاربردی جهاد دانشجویان بسیجی استان آذربایجان شهید احمدی روشن انقلاب اسلامی دانشجویی شهید فنی و حرفه ای فنی حرفه ای شهید باهنر بندر کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس

دبیر قرارگاه جهادی شهید تولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس با اشاره بهره‌مندی هزار دانش آموز کم‌برخوردار این شهرستان از کلاس‌های آموزشی رایگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در این منطقه فعالیت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی قره‌جانلو پنجشنبه در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی فعال و جهادیاوران بسیج دانشجویی گنبدکاووس اظهارکرد: قرارگاه جهادی دانشجویی شهید تولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس با بیش از ۱۵ گروه جهادی فعال، شامل دانشجویان و ادوار دانشگاه‌های گنبدکاووس در سال ۱۴۰۲ در ۲۰ منطقه محروم این شهرستان حضور داشتند.
وی ادامه داد: فعالیت‌هایی اجرایی در محور‌های اجتماعی، آموزشی و تربیتی، فرهنگی و هنری، رسانه و مطالبه‌گری، عمرانی، بهداشت و درمان و پشتیبانی انجام شده است.
قره‌جانلو تصریح کرد: گروه‌های جهادی دانشجو در چهار نوبت سال گذشته با عناوین، عهد خدمت تابستان، پویش جهادی لبخند ایران، عهد خدمت زمستان و ویژه برنامه کوچه‌های کریمانه در نوروز ۱۴۰۳، فعالیت‌های مختلفی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم پرداختند.
دبیر قرارگاه جهادی شهیدتولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: آموزش، توانمندسازی، هدایت، نظارت و پشتیبانی گروه‌های جهادی به صورت مداوم و توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امیدآفرینی و وحدت در میان مردم روستا و حاشیه شهر و مهم‌تر تربیت دانشجوی دغدغه‌مند که آینده کشور در دست وی است، از جمله مهم‌ترین اهداف قرارگاه است.
قره جانلو ادامه داد: آموزش بیش از یک‌هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر در دوره‌های سنی مختلف براساس نیاز و علاقمندی شناسایی شده و برگزاری ۶۰ کلاس درس، از جمله فعالیت‌های کارگروه آموزشی و تربیتی گروه‌های جهادی است.
وی گفت: حضور پزشکان در مناطق محروم و ویزیت رایگان، هماهنگی جهت حضور روانشناس و شناسایی بیماران خاص و صعب‌العلاج و معرفی آن‌ها به بیمارستان‌ها برای درمان، فعالیت کارگروه بهداشت و درمان گروه‌های جهادی گنبدکاووس است

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم