Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:03:13 GMT

کاهش موجودی عمده فروشی های آمریکا در ماه ژوئن

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۲۶۲

کاهش موجودی عمده فروشی های آمریکا در ماه ژوئن

موجودی عمده فروشی های آمریکا در ماه ژوئن کمتر از آنچه تخمین زده می شد، کاهش یافته است و احتمالاً علت آن بهبود واردات کالا پس از اختلال به وجود آمده در روند تجارت بعد از شیوع ویروس کروناست. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، موجودی عمده فروشی های آمریکا در ماه ژوئن کمتر از آنچه تخمین زده می شد، کاهش یافته است و احتمالاً علت آن بهبود واردات کالا پس از اختلال به وجود آمده در روند تجارت بعد از شیوع ویروس کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بازرگانی آمریکا روز جمعه اعلام کرد که موجودی عمده فروشی ها به جای کاهش 2.0 درصدی که ماه گذشته تخمین زده شده بود، در ماه ژوئن 1.4 درصد کاهش یافته است.

سهام عمده فروشان در ماه مه 1.2 درصد کاهش یافت. مؤلفه موجودی عمده فروشی ها که در محاسبه تولید ناخالص داخلی مؤثر است، در ماه ژوئن 1.4 درصد کاهش یافت.

اقتصاد آمریکا شدیدترین رکود را از سال 2007 تجربه کرد"بدترین" وضعیت اقتصاد آمریکا در سه ماه گذشته رخ داد

بر اساس این گزارش، واردات کالاها در ماه ژوئن بیشترین رشد را داشته چرا که جریان تجارت بهبود یافته است.

ادامه روند نزولی موجودی در افت تولید ناخالص داخلی که در سه ماهه دوم سال جاری به میزان بی سابقه 32.9 درصد در سال کاهش یافته، تأثیر گذار است.

موجودی ها تقریباً 4 درصد از تولید ناخالص داخلی را کم کرده اند که بیشترین میزان از سه ماهه چهارم 1982 است. موجودی ها برای پنجمین دوره سه ماهه متوالی کاهش یافته است. در ماه فوریه آمریکا وارد رکود اقتصادی شد.

بنا بر این گزارش، کاهش موجودی در ژوئن گسترده بود. موجودی وسایل نقلیه موتوری و قطعات یدکی 2.1 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/

 

R1016170/P1012122/S78,7,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ شاسی بلند جدید شرکت سایپا رونمایی شد ۲ ایران چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی شد+عکس ۳ تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده/ صنایع بزرگ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ معامله می‌شوند ۴ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۷| پیش بینی رگبار ۴ روزه باران در برخی استان‌ها/ هوا ۸ درجه گرم می‌شود ۵ گفتگوی بدون تعارف با همتی: قیمت ارز به تدریج پایین می‌آید ۶ امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه/ کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تغییر وضعیت دهند ۷ اختلاف نوبخت و همتی علنی‌تر شد/ مردم در کشاکش تورم افسارگسیخته و مسئولان درگیر مقصریابی ۸ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۷| قیمت طلا همچنان رکورد می‌زند مهمترین اخبار اقتصادی همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند ایران چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی شد+عکس «علاج تحریم»|۴ شرطِ قوی شدن اقتصاد/ کاشمری: با اقتصاد ضعیف در هر مذاکره‌ای بازنده‌ایم تکرار/ گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند ترامپ: ایران نمی‌خواهد مجددا رئیس ‌جمهور شوم/اگر پیروز انتخابات شویم، با ایران خیلی سریع به توافق خواهیم رسید «علاج تحریم»|۴ شرطِ قوی شدن اقتصاد/ کاشمری: با اقتصاد ضعیف در هر مذاکره‌ای بازنده‌ایم شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی به مناسبت عید غدیر گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با میشل عون درباره انفجار بیروت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا کاهش یافته ماه ژوئن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از شب گذشته جلسه هماهنگی و تقسیم کار در اهواز برگزار و از طرفی امکانات صنایع و نیروهای انسانی دستگاه‌های خدمات رسانی و نیروهای بسیج هماهنگ و آماده‌باش اعلام شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: در سایر نقاط استان مشکل خاصی نبود فقط به دلیل وزش شدید باد و رعد برق و قطع درختان و افتادن تیره برق در ایذه، برق و آب بخشی مناطق قطع شد که مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش جهادی نیروها گفت: کار دفع آب‌های سطحی در بخش‌های مختلف شهر اهواز به اتمام رسیده و اندک مناطق باقی مانده به زودی انجام می‌شود.

وی درباره وضعیت راه‌های بین شهری گفت: ریزش مقطعی جاده داشتیم که آوار برداری شد. جاده برخی روستاهای اندیکا و ایذه و سردشت دزفول در بخش‌های کوهستانی مسدود شده که نیروها در حال بازگشایی مسیر هستند.

خانچی گفت: در این دو روز بیش از ۵۱۰ خانوار توسط هلال احمر خوزستان امداد رسانی شده است که علاوه بر این مسأله اسکان مسافران نوروزی را در اولویت داریم و در جبهه‌های مختلف نیروها پای کار هستند تا آب‌گرفتگی زودتر رفع شود.

کد خبر 6062834

دیگر خبرها

  • حل مشکلات مالیات بر ارزش افزوده اصناف تا تیر ۱۴۰۳
  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است/انتشار
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • فیلسوف چگونه موجودی است؟
  • بارش‌ها در ایران ۲۱ درصد کاهش یافت/کاهش ۱۷ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!
  • آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است