Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:19:34 GMT

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/افزایش مجدد تعداد مبتلایان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۲۷۸

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/افزایش مجدد تعداد مبتلایان

‍‍‍‍‍‍

وزیر بهداشت ترکیه نوشت: تعداد مبتلایان جدیدمان رو به افزایش است. تعداد بهبود یافتگانمان مانند دیروز از تعداد مبتلایان جدیدمان کمتر است. تعداد تستها نیز به مرور در حال افزایش است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور در صفحه توئیتر خود نوشت: طی 24 ساعت گذشته 56 هزار و 726 تست کرونا گرفته شده که از بین آنها 1185 نفر مبتلا تشخیص داده شده‌اند و 15 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/عبور تستها از 5 میلیون نفر

وی افزود: به این ترتیب در مجموع 5 میلیون و 138 هزار و 528 تست گرفته شده که 238450 نفر از آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شده‌اند. همچنین 5813 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وزیر بهداشت ترکیه ادامه داد: تعداد مبتلایان جدیدمان رو به افزایش است. تعداد بهبود یافتگانمان مانند دیروز از تعداد مبتلایان جدیدمان کمتر است. تعداد تستها نیز به مرور در حال افزایش است.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ترکیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت ۲ ترامپ: ایران نمی‌خواهد مجددا رئیس ‌جمهور شوم/اگر پیروز انتخابات شویم، با ایران خیلی سریع به توافق خواهیم رسید ۳ فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است ۴ سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند ۵ حمله خمپاره‌ای به محل تجمع داعش در سامراء ۶ آتش‌سوزی گسترده در یک منطقه صعب‌العبور در لبنان ۷ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند ۸ لبنان|اقدامات قضایی جدید درباره انفجار بیروت؛ چند مسئول دیگر بازداشت شدند مهمترین اخبار بین الملل سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند تظاهرات آمریکایی‌ها در شهر پورتلند/ معترضان به مرکز پلیس حمله کردند لبنان|اقدامات قضایی جدید درباره انفجار بیروت؛ چند مسئول دیگر بازداشت شدند ترامپ: ایران نمی‌خواهد مجددا رئیس ‌جمهور شوم/اگر پیروز انتخابات شویم، با ایران خیلی سریع به توافق خواهیم رسید مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند ترامپ: ایران نمی‌خواهد مجددا رئیس ‌جمهور شوم/اگر پیروز انتخابات شویم، با ایران خیلی سریع به توافق خواهیم رسید «علاج تحریم»|۴ شرطِ قوی شدن اقتصاد/ کاشمری: با اقتصاد ضعیف در هر مذاکره‌ای بازنده‌ایم شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی به مناسبت عید غدیر گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با میشل عون درباره انفجار بیروت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ترکیه ویروس کرونا ترکیه انفجار بیروت ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضائیه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در حدفاصل روزهای بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز سال جاری در روزهای سوم فروردین و بیست و هشتم اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴.۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 747185

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است