Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستریونایتد در صورت صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا باید ۱۳ روز در یک باشگاه دسته پایین در کلن آلمان مستقر شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا چهار دیدار برگزار شد تا در نهایت تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شوند که در یکی از بازیها منچستریونایتد باید در آلمان که به  صورت تک بازی است به دیدار کپنهاگن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستر یونایتد در صورت پیشروی در لیگ اروپا باید در یک باشگاه سطح پایین آلمان تمرین کند و  ۱۳ روز آنجا مستقر شود. مرحله حذفی برای اولین بار در قالب مسابقات تک حذفی در کشور آلمان انجام می شود و پروتکل های ایمنی دقیق در هشت باشگاه باقی مانده در این رقابت ها وجود دارد.

اوله گونار سولسشایر و بازیکنانش روز یکشنبه به آلمان پرواز می کنند و در "رین انریک اشتادیون"  شهر کوچکی با ظرفیت ۵۰ هزار نفر  تمرین خواهند کرد جایی که آنها در مرحله یک چهارم نهایی دوشنبه مقابل کپنهاگن پشت درهای بسته قرار خواهند گرفت.

آنها امیدوار بودند که در یک باشگاه بوندسلیگایی به تسهیلات دسترسی پیدا کنند اما به آنها گفته شد که همه آنها در آماده سازی برای شروع فصل جدید آلمان در ماه آینده مورد استفاده قرار می گیرند. قوانین برای همه تیمها یکسان خواهد بود، زیرا بایر لورکوزن مجبور به ترک مجتمع ورزشی خود و شروع تمرینات در دوسلدورف است.

این قابل درک است که هتل چهار ستاره برای یونایتد نیز به نوعی پایین تر از استانداردهای معمول آنها برای سفرهای اروپایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سرمربی یونایتد ترجیح داده بود برای مسابقات به داخل و خارج از آلمان پرواز کند و طبق معمول با تیم خود در کارینگتون محل تمرین یونایتد در شهر منچستر کار کند ولی یوفا مانع از این کار شده است و می خواهد شرایط یکسانی را برای همه تیم های این مرحله اجرا کند.

- برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا

اینتر - بایر لورکوزن

شاختاردونتسک - بازل

منچستریونایتد- کپنهاگن

ولورهمپتون - سویا

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچستریونایتد نهایی لیگ اروپا مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏

به گزارش "ورزش سه"، دیشب دو نماینده انگلیس، منچسترسیتی و ‏آرسنال، با شکست مقابل رئال مادرید و بایرن مونیخ از لیگ قهرمانن ‏حذف شدند تا امسال نیمه‌نهایی این تورنمنت بدون حضور حتی یک ‏نماینده از انگلیس برگزار شود. در شبکه‌های اجتماعی بازار طعنه زدن ‏به انگلیسی‌ها داغ است و هواداران دیگر لیگهای بزرگ در حال اسم ‏بردن از لیگ برتر با عنوان "لیگ کشاورزان" هستند. ‏

البته درحالیکه جدال برای به دست آوردن سهمیه اضافی فصل آینده ‏لیگ قهرمانان داغ است نتیجه نهایی امشب بعد از پایان بازی‌های ‏لیگ اروپا و لیگ کنفرانس و عملکرد انگلیسی‌ها در این دو تورنمنت ‏مشخص می‌شود. ‏

منتقدانی که می‌گویند لیگ برتر را به هیچ وجه نباید بهترین لیگ ‏فعلی دنیا دانست تنها به نتایج دیشب اشاره نمی‌کنند. یکی دیگر از ‏استدلال‌های آنها این است: در لیگ برتر انگلیس از تنوع و نزدیک ‏بودن تیمها خبری نیست. بر خلاف ادعاهای همیشگی انگلیسی‌ها ‏مبنی بر نزدیک بودن همه تیمها در این لیگ، در شش سال گذشته ‏منچسترسیتی 5 بار قهرمان شده و امسال هم شانس زیادی برای ‏قهرمانی دوباره دارد. ‏

امشب حداقل یکی دیگر از نماینده‌های فوتبال انگلیس در اروپا شرایط ‏خوبی ندارد. لیورپول که بازی رفت را در خانه‌اش مقابل آتالانتا 3-0 ‏باخته امشب کاری غیرممکن برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا ‏دارد. حتی یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی عملا پذیرفت ‏که تیمش شانسی برای صعود نخواهد داشت. ‏

وستهم، دیگر نماینده انگلیسی‌ها در یک‌چهارم لیگ اروپا، هم بازی ‏رفت را مقابل لورکوزن 2-0 باخته است. وستهم هم امشب مقابل ‏تیمی که چند روز پیش قهرمان بوندس‌لیگا شده شانس خیلی کمی ‏برای صعود دارد. پس به احتمال زیاد نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم بدون ‏هیچ تیم لیگ برتری برگزار خواهد شد. ‏

تنها شانس لیگ برتر صعود استون‌ویلا به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس ‏است. شاگردان امری در بازی رفت لیل را 2-1 شکست داده‌اند و ‏امشب شانسی پنجاه پنجاه برای صعود دارند. ‏

حتی با فرض صعود استون‌ویلا سوال این است که آیا لیگی که در ‏نیمه‌نهایی سه تورنمنت اروپایی تنها یک نماینده دارد آن هم در ‏ضعیف‌ترین تورنمنت، لیگ کنفرانس، را می‌توان بهترین لیگ دنیا ‏دانست؟ یا همانطور که برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند ‏لقب "لیگ کشاورزان" بیشتر از لیگ یک فرانسه، سزاوار لیگ برتر ‏انگلیس است؟

دیگر خبرها

  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا