Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه در مراسمی با حضور حجت الاسلام بها الدین آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه، رحیم لو شهردار محمدیه طرح اطعام عید غدیر خم در این شهر اجرا شد.

در این طرح با کمک نیروهای جهادی مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) ناحیه شهری مهرگان، تعداد ۱۱۰ دیگ غذا از شب گذشته برای پخت غذای گرم برپا شد تا امروز اطعام نیازمندان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بها الدین آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه در حاشیه اجرای این طرح به خبرنگار مهر گفت: حفظ شعائر دینی و مناسبت‌های مذهبی و اعیاد بویژه عید غدیر خم یک وظیفه شرعی است و همه باید این اعیاد را پرشور زنده نگه داریم.

وی بیان کرد: همان گونه که ایام سوگواری و عزاداری محرم را زنده نگه داشته‌ایم باید عید غدیر خم را هم با شور و شعف بیشتر زنده نگه داریم و جشن ولایت و امامت را به جهانیان معرفی کنیم.

امام جمعه محمدیه افزود: شیعه تربیت یافته غدیر است و این واقعه تاریخی موجب شده تا نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و یازده امام معصوم و پاک برای هدایت و روشنگری، تقدیم بشریت شده و روشنگر راه باشد.

آقا حسینی در خصوص اهمیت دستگیری از نیازمندان و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری گفت: در شرایطی که مشکلات اقتصادی به افراد کم درآمد و ضعیف جامعه فشار زیادی وارد کرده حضور خیرین در فعالیت‌های احسان و نیکوکاری نقطه امیدی است تا گامی در مسیر حل مشکلات برداشته شود.

وی تصریح کرد: هر چند دشمن همه امکانات و نیروهای خود را به کار گرفته تا مردم را از ولایت و امامت دور کند اما باورهای دینی و عشق و ارادت ملت به ائمه معصومین موجب شده دشمن هیچگاه به این هدف شوم خود نرسد و زنده ماندن محرم و صفر و سوگواری‌ها و احسان و نیکوکاری تیر خلاص بدخواهان شده و مردم ایران اسلامی تحت بیرق ولایت مولا امیر مؤمنان حضرت علی (ع) منسجم و با همدلی و وحدت در مسیر ارزش‌ها حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری مسئول گروه جهادی مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) ناحیه شهری مهرگان هم در خصوص اجرای طرح اطعام گفت: از شب گذشته تعداد ۱۱۰ دیگ غذا به نیت عدد ابجد حضرت علی (ع) برپا شد و طرح اطعام عید غدیر خم به مناسب این عید بزرگ در ناحیه شهری مهرگان به همت نیروهای جهادی مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) ناحیه شهری مهرگان با همکاری دفتر امام جمعه محمدیه، شهرداری، سپاه، هیئت رزمندگان و بنیاد غدیر اجرا و ۱۴ هزار پرس غذای گرم میان سه هزار خانواده نیازمند توزیع شد.

کد خبر 4993403

منبع: مهر

کلیدواژه: اطعام نیازمندان شهر محمدیه عید غدیر خم ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم عید غدیر خم کمک مومنانه بیرجند ستاد ملی مقابله با کرونا ناحیه شهری مهرگان عید غدیر خم امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه ظهر امروز پنجشنبه در آئین توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی ویژه مددجویان کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در ایام ماه رمضان کمیته امداد استان بنا به رسالت ذاتی خود تلاش دارد تا با مشارکت خیران به خانواده‌های نیازمندان و مددجویان خدمت رسانی کند.

وی گفت: ثبت نام از خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، اطعام ایتام و دادن افطاری به مددجویان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و دریافت زکات فطریه و کفارات از جمله طرح‌هایی است که در ماه رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه و خیران در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه اجرایی می‌شود.

شیبه عنوان کرد: در طرح اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت آشپزخانه‌هایی که با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیأت‌های مذهبی مساجد ایجاد می‌شود، تلاش می‌شود تا با مشارکت خیران، ۱۳۰ هزار بسته معیشتی و در ماه رمضان یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم (پویش افطاری ساده) تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع می‌شود.

کد خبر 6064346

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع 4 هزار وعده غذای گرم و 500 بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی شهرستان بیرجند
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان
  • توزیع بیش ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی