Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید می‌گوید در صورت پیروزی مجدد دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر، او هر لحظه ممکن است در دور دوم ریاست جمهوری خود سیاست هایش را در قبال ایران تغییر دهد.

جان بولتون در مصاحبه با روزنامه عبری زبان «ماکور ریشون» با استناد به گفته‌های پیشین خود در خصوص نشست سال گذشته جی ۷ و اینکه ترامپ تحت فشار همتای فرانسوی خود در آستانه دیدار با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران بوده، با ابراز نگرانی گفت: این اتفاق ممکن است هر لحظه در دور دوم ریاست جمهوری او به وقوع بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشاور سابق کاخ سفید در پاسخ به این سوال که آیا او ممکن است توافق تازه‌ای را با ایران به امضا برساند مدعی شد: در نشست سال گذشته گروه ۷ ایران تلاش می‌کرد با ترامپ دیدار کند تا از این رهگذر هم تحریم‌های خود را کاهش دارد و هم برای پیشبرد برنامه هسته‌ای خود زمان بخرد. این همان روشی بود که کیم جونگ اون در قبال ترامپ در پیش گرفت. من نگرانم که این اتفاق در دور دوم ریاست جمهوری او رخ دهد. این خطری بزرگ برای آمریکاست.

بولتون همچنین در خصوص حادثه آتش سوزی در تاسیسات هسته‌ای نظر ضمن ابراز خوشنودی دوباره گفت: نمی‌دانم چه کسی مسئول آن بوده، اما امیدوارم کسانی که اینکار را کردند به همین مسیر ادامه دهند. این مقام سابق آمریکا با تاکید بر توقف برنامه موشک‌های بالستیک ایران گفت: بسیار مهم است که جای غیر قابل دسترس در ایران وجود نداشته باشد. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید همچنین احتمال اجرای طرح موسوم به معامله قرن را بسیار ضعیف داند و پیش بینی کرد ترامپ در دور دوم ریاست جمهوری خود سیاست‌های خود در قبال رژیم صهیونیستی را نیز تغییر خواهد داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بولتون ترامپ پارسی خبر انتخابات آمریکا دور دوم ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار برنامه‌ توسعه مناسبات دو کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر کشورمان ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان ، بر عزم جدی تهران برای هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان در ادامه با اشاره به اهمیت تبادل هیئت‌های عالیرتبه میان دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات عربی متحده در چارچوب منافع و مصالح دو کشور اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • مرگ سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند
  • تغییر سیاست آمریکا در برابر رژیم اسرائیل/ نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه قابل تقدیر است
  • رئیس‌جمهور مکزیک: ایده دیوار مرزی ترامپ کارایی ندارد