Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:57:57 GMT

رونالدو رکورد 95 ساله در یوونتوس را شکست

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۴۴۲

رونالدو رکورد 95 ساله در یوونتوس را شکست

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با گلزنی در دیدار شب گذشته تیمش مقابل لیون، رکورد 95 ساله باشگاه ایتالیایی را شکست.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته یوونتوس در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون رفت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. بانوی پیر در بازی رفت با یک گل شکست خورد و با وجود پیروزی در دیدار برگشت به دلیل قانون گل زده در خانه حریف از رسیدن به جمع 8 تیم برتر اروپا بازماند تا تیم فرانسوی راهی این مرحله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان کریس رونالدو ستاره این دیدار بود و موفق شد در این بازی دبل کند.

رونالدو با گلزنی در این بازی موفق به ثبت رکوردی جدید شد.

فوق ستاره پرتغالی که دیگر در این فصل از مسابقات حضور نخواهد داشت و وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشت، در این فصل از پیکارها در 46 بازی 36 گل به ثمر رسانده که یک رکورد در باشگاه یوونتوس محسوب می‌شود.

در 95 سال اخیر وی بیشترین گل را در طول یک فصل برای بانوی پیر به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا رونالدو رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان در فصل بیست و سوم توانسته نتایج خوبی را تا این هفته از مسابقات کار کسب کند. تا پایان هفته بیست و سوم این تیم با ۳۸ امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارد و یکی از بهترین فصول خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

مهدی تارتار که اولین فصل حضور خود در ملوان را تجربه می‌کند به دنبال شکستن رکورد «دراگان اسکوچیچ» سرمربی سابق این تیم است. ملوان در زمان هدایت اسکوچیچ در فصل سیزدهم توانست ۴۴ امتیاز کسب کند و در رده هفتم جای بگیرد.

ملوان امروز یکشنبه دوم اردیبهشت در ورزشگاه خانگی خود میزبان سپاهان اصفهان است و در صورت پیروزی در این بازی، یک رده در جدول صعود خواهد داشت و جای تراکتور در رده چهارم را خواهد گرفت. همچنین ملوانی‌ها به جز این دیدار، ۶ بازی دیگر تا پایان فصل دارند و تنها با دو پیروزی در این ۶ بازی، تارتار می‌تواند به رکورد اسکوچیچ در ملوان برسد. در صورتی که ملوان بتواند تا پایان فصل خود را به رده سوم برساند، شانس این تیم برای حضور در رقابت‌های آسیایی فصل آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

ملوان در نیم فصل دوم توانست بازیکنان خوبی را به جهت گذراندن خدمت مقدس سربازی به خدمت بگیرد و سپاهان که دیدار رفت را به ملوان واگذار کرد مسلماً کار بسیار سختی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی خواهد داشت. این بازی از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

کد خبر 6083994

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!