Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در بین شهرهای استان مشهد با ۳۷۷۲۴ نفر رتبه اول را درتعداد متقاضیان ثبت نام شده دارد که متاسفانه آمار دقیقی که از این تعداد افراد چند نفر تحصیلات دانشگاهی دارند در دسترس نیست.

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: شیوع بیماری کرونا در این چندماهه خیلی از کارگران را از کار بیکار کرده و مشکلات زیادی را برایشان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح اقدامات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دراین خصوص محمد سنجری بیان کرد: تمام متقاضیان و واجدین شرایط می توانند جهت استفاده از خدمات اداره تعاون و رفاه اجتماعی در سامانه آنلاین ثبت نام کنند که پس از ثبت نام درخواست آنها بررسی و به واجدین مقرری پرداخت می شود.
وی ادامه داد: البته این فرایند تا به امروز به صورت متمرکز توسط وزارت متبوع، سازمان تامین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.
سنجری در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر چه تعداد از این افراد از بیمه بیکاری استفاده میکنند گفت: تا پیش از این تعداد ۱۴ هزار نفر از بیمه بیکاری استفاده می کردند که در این مدت هم تعداد ۵۱۰۰۰ با ثبت نام در سایت اعلام شده اضافه شدند. که متاسفانه از این که چه تعداد از این افراد را کارگران فصلی تشکیل می دهند هیچ اطلاعاتی دردسترس نیست.
وی در توضیح اینکه آیا تعداد بیکاران در چند ماهه اخیر افزایش داشته است افزود: تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری نسبت به ماه های گذشته افزایش داشته است.
سنجری در خصوص نظارت ها و سرکشی های لازم در محیط های کاری با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: به محض ابلاغ دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی برنامه بازرسی از کارگاه های مشمول در دستور کار اداره بازرسی کار قرار گرفت و مراتب به کلیه بازرسان کار سطح استان ابلاغ کردید تا با اولویت ویژه مباحث مربوط به رعایت نکات بهداشتی را رصد و پیگیری نمایند که در حال حاضر نیز این مهم در حال انجام است.
وی در توضیح اینکه مشهد در بین دیگر شهرها به لحاظ رشد بیکاری چه جایگاهی دارد گفت:در بین شهرهای استان مشهد با ۳۷۷۲۴ نفر رتبه اول را درتعداد متقاضیان ثبت نام شده دارد که متاسفانه آمار دقیقی که از این تعدادافراد چند نفر تحصیلات دانشگاهی دارند در دسترس نیست.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بیمه بیکاری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان

رحمت رحمت‌نژاد اظهار کرد: میزان تناژ بارگیری راه‌آهن لرستان در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که این رقم تناژ بارگیری ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی بیان کرد: میزان تن کیلومتر مبدا - مقصد در اداره کل راه‌آهن لرستان در یک ماه اول سال ۱۴۰۳ به مرز ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

مدیرکل راه‌آهن لرستان درباره جابه‌جایی بار از طریق راه‌آهن لرستان، گفت: سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. این میزان بارگیری در سال ۱۴۰۱، ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن بوده است.

او از افزایش ۴۲ درصدی تعداد واگن‌های قطار‌های باری در استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن‌ها ۵۵۱۸ عدد بود که این تعداد سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی