Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کردستان گفت: اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا تا سقف ۱۶۰ میلیون ریال نیازی به معرفی ضامن ندارد.

به گزارش جماران، علی اشرف یوسفی‌قیاسی اظهار داشت: میزان آسیبی که به مشاغل مختلف در استان بعد از شیوع ویروس کرونا وارد شد، زیاد است بنابراین برای ممانعت از تعطیل شدن و ادامه کار نیاز به حمایت ویژه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه تا پایان مردادماه امسال فرصت برای پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا وجود دارد، اضافه کرد: انتظار می‌رود مدیران بانک‌های استان تمام همت و تلاش خود را برای پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا بکار گیرند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کردستان با اشاره به اینکه به علت بحران پیش آمده صاحبان بسیاری از واحدهای آسیب دیده نتوانستند چک‌های خود را پاس کنند، افزود: این افراد اگر در بازه زمانی یکم اسفند سال گذشته تا پایان اردیبهشت امسال چک برگشتی داشته باشند بدون هیچ مشکل و مانعی تسهیلات حمایتی کرونا به آنها تعلق می‌گیرد.

یوسفی‌قیاسی تاکید کرد: برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا تا سقف ۱۶۰ میلیون ریال نیازی به معرفی ضامن نیست و متقاضیان تنها با ارائه سفته یا چک می‌توانند این میزان تسهیلات را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه لازمه پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا به مشاغل آسیب دیده ثبت نام متقاضیان در سامانه کارا است، یادآور شد: برای پرداخت  ۱۶۰ میلیون تا ۴۸۰ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان سفته یا چک به همراه یک نفر ضامن نیاز است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کردستان گفت: برای میزان تسهیلات مذکور هیچ بانکی حق گرفتن بیش از یک ضامن از متقاضیان ندارد و اگر میزان تسهیلات بین ۴۸۰ میلیون تا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال باشد نیاز به معرفی ۲ ضامن است.

اخبار مرتبط 71 درصد جانباختگان کرونا در کردستان بیش از 60 سال سن داشته اند کمک 114 میلیون تومانی خیر دیواندره ای به تجهیز بیمارستان اوج گیری کرونا در کردستان باید اقدامات سختگیرانه در کردستان ادامه داشته باشد وضعیت قرمز کرونا در سنندج

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کرونا در ایران تسهیلات حمایتی کرونا کرونا کردستان تسهیلات حمایتی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تسهیلات حمایتی کرونا پرداخت تسهیلات میلیون ریال آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !

به گزارش پارس نیوز ، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ماده ۱۵ لایحه نرخ تاکسی ۱۴۰۳ گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها به سامانه ۱۳۷ پلاس گزارش دهند.

وی در ادامه افزود: بهتر است شهروندان عزیز برای حصول نتیجه موردنظر و همچنین سهولت کار، پرداخت‌ها را الکترونیکی انجام دهند و با اسکن QR کد روی شیشه تاکسی‌ها و اطلاع از نرخ کرایه‌ها، از طریق اپلیکیشن شهرزاد، کرایه را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌ها ۴۵ درصد است. این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی در خصوص روند نوسازی‌ها هم گفت: امسال هم تسهیلات نوسازی ناوگان شرایط مناسبی دارد و درصدد افزایش سقف تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید هستیم تا تاکسیرانان کارمزد پایین‌تر و اقساط با زمان بیشتر داشته باشند و خیال‌شان از جایگزینی راحت باشد. همچنین برقی‌سازی ناوگان هم در دست اقدام است و به‌زودی فراخوان‌هایش اعلام خواهد شد.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد