Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:38:21 GMT

دیانت منهای امامت ناقص است/ غدیر عید تبلیغ است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۵۴۹

دیانت منهای امامت ناقص است/ غدیر عید تبلیغ است

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله علی معلمی جمعه شب همزمان با شب عید سعید غدیر خم در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: عید غدیر خم عید تبلیغ و عید رساندن حقایق است و از جمله کارهای ارزشی در جوامع بشری محسوب می‌شود و حقیقت بزرگ امر الهی و امر امامت، اساس دیانت است و دیانت منهای امامت دین، ناقص است.

امام جمعه قائمشهر ضمن تبریک روز خبرنگار، یاد و خاطره خبرنگاران شهید از جمله شهید صارمی را گرامی داشت و افزود: خبرنگاران صادق، موافقین و مخالفینی دارند که موافقین تشکر و دعا می‌کنند و مخالفین به آنان آسیب می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید به دنبال فرهنگ سازی در جامعه باشند، عنوان کرد: خبرنگاران مسئول آگاهی بخشی آن چیزی را که منعکس می‌کنند هستند و باید مطالبشان برای مخاطب مفید باشد و بر آگاهی آنان بیافزاید.

معلمی اظهار کرد: دشمن از طریق فضای مجازی در صدد زدودن ارزش‌ها و جایگزین ساختن ناروایی‌ها است تا فرهنگ اسلامی ما را نابود سازد.

امام جمعه قائمشهر، با اشاره به مسئولیت سنگین اصحاب رسانه، خبرنگاران و تحلیلگران در معرفی دوست و دشمن گفت: در جامعه دینی و نظام انقلابی جمهوری اسلامی ایران، وظیفه داریم خصلت‌های پسندیده و ارزشی را ترویج و ویژگی‌های رذیلانه را ملامت کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خصوص مذاکره با کشور آمریکا اظهار کرد: در مذاکره، آمریکا از ما تسلیم محض شدن و برگشتن به قبل از بهمن سال ۵۷ را می‌خواهد، آمریکایی‌ها می‌خواهند سلطه‌ای که قبل از انقلاب داشتند حفظ شود.

معلمی عنوان کرد: درست است که در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب از برخی از فرصتها به درستی استفاده نکردیم اما پیشرفت‌هایی که انقلاب اسلامی در همه ابعاد و زیرساخت‌های کشور، ابعاد علمی و صنایع دفاعی داشته است قابل تحسین است و اگر ولایت‌پذیری که در مدیریت صنایع دفاعی بود مشابه ولایت‌پذیری و مشابه آن تعهد و روحیات جهادی، در مدیریت صنایع غیر دفاعی اعمال می‌شد، شرایط کشور بهتر از این بود.

معلمی افزود: دشمن خیال می‌کرد فشار تحریم‌ها پس از ۶ ماه ایران را از پای در می‌آورد اما نظام جمهوری اسلامی ایران و مقاومت ملت بزرگ ایران نشان داد که با صلابت و استقامت، تحت رهبری رهبری حکیم و استوار، نشأت گرفته از امامت و ولایت و جلوه‌ای از امامت اهل بیت در همه ابعاد پیروز خواهد بود.

معلمی ترویج فرهنگ دینی و همه آداب و دستورات قرآن را مهم دانست.

وی در ادامه این نشست، در خصوص انفجار اخیر بمب در بندر بیروت گفت: این فاجعه عظیم در تاریخ بشریت، نتایج نتیجه تبانی مثلث آمریکا و اسرائیل و سعودی پلید است و امیدواریم لبنانی‌ها حقایق و سابقه این انبار را معلوم کنند تا دست‌های پشت پرده آشکار شود.

کد خبر 4993425

منبع: مهر

کلیدواژه: علی معلمی مجلس خبرگان رهبری روز خبرنگار ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم عید غدیر خم کمک مومنانه بیرجند ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ و همچنین نشست فنی این پیکار‌ها در شهر جیانگ‌یئن چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود و در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال پیکار کند. در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم نیز سهیلا منصوریان به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال بنگلادش می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم محسن محمد سیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند. در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مغرب پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

در وزن منهای ۸۰ علی‌خورشیدی با المهدی سعیدی از مغرب دیدار می‌کند. وی در صورت کسب برتری در این دیدار با برنده رقابت نپال و سنگال پیکار خواهد کرد. در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم نیز سید معین تقوی یحیی عمر از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

دیگر خبرها

  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم