Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین حسن‌نژاد افزود: به طور حتم رسانه‌ها و مسئولان استان‌های دیگر در آگاه سازی مردم نسبت به شرایط کرونایی استان مازندران تلاش کرده و می‌کنند، ولی با این وصف ما شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران در تعطیلات جاری در این استان هستیم.  

وی با اشاره به موج تازه مسافرت‌ها به مازندران از روز پنجشنبه ۱۶مرداد و تداوم آن با توجه به تعطیلی عید غدیر خم گفت: مسافران باید هوشیار باشند که توصیه‌های ما برای سلامتی خودشان و مردم استان‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی استاندار مازندران از گردشگری به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی استان یاد کرد و افزود: البته حضور پرشمار گردشگر در استان در شرایط عادی برای اقتصاد مازندران خوشحال کننده است، اما در شرایط حاضر وضعیت به گونه‌ای دیگر رقم خورده و ناچاریم برای سلامتی مردم مازندران و استان‌های دیگر توصیه کنیم به شمال سفر نکنند.  

وی حضور گردشگران را برای مازندران سرمایه توصیف کرد و گفت: در شرایط کنونی باید از این سرمایه گذشت زیرا مهم‌ترین اولویت ما سلامتی جامعه و قطع زنجیره انتقال ویروس است.  

حسن نژاد اظهار کرد: در صورت ابتلای مسافران به کرونا این ویروس به استان‌های دیگر سرایت خواهد کرد و چرخه‌ای بی‌انتها از شیوع را منجر می‌شود.  

کادر درمانی را خسته‌تر نکنیم 

معاون استاندار مازندران به خستگی کادر درمانی و پزشکی استان اشاره کرد و گفت : از مردم می‌خواهیم که شرایط کادر درمانی را درک کنند زیرا نه تنها تا کنون تعداد قابل توجهی از آنان شهید شدند، بلکه بسیاری از آنها ماه‌ها از خانواده و زندگی عادی خود دور بوده‌اند.  

وی حضور پرتعداد مسافران در مازندران با توجه به شرایط قرمز کرونایی را نگران کننده توصیف کرد و افزود : به مسافرانی که به مازندران سفر کردند توصیه می‌شود حداقل از حضور در اماکن عمومی خودداری کرده و پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند.  

طی روزهای اخیر با توجه به پیوند خوردن تعطیلات عید غدیر خم به تعطیلات پایان هفته، مازندران شاهد موج گسترده‌ای از مسافرت شهروندان از نقاط مختلف کشور بوده است. ترافیک سنگین مسافران در روزهای ۱۶ و۱۷ مرداد تردد در برخی محورهای مواصلاتی به خصوص هراز و چالوس را با مشکل مواجه کرد.  

این در حالی است که مازندران از هفته دوم تیر ماه وارد موج دوم شیوع کرونا شد و بر اساس گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل هم اکنون حدود یکهزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند و از ۲۲ شهرستان استان هم وضعیت شیوع کرونا در ۲۰ شهرستان قرمز است.

کد خبر 538314 برچسب‌ها استان مازندران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران استان های دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران صبح سه شنبه با حضور مسئوولان ملی و استان در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران آغاز شد.

در این مراسم قرار است، یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان استاندار جدید معرفی و از تلاش‌های سید محمود حسینی پور تقدیر شود.

نوری بیست و پنجمین استاندار مازندران است.

کد خبر 6086130

دیگر خبرها

  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • سفر وزیر کشور به مازندران
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد