Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدجواد آذری جهرمی» امروز در صفحه شخصی خود در  اینستاگرام خود ضمن تبریک روز خبرنگار نوشت: دستور رییس جمهوری برای هدیه خبرنگاران در حال پیگیری است و از امشب توزیع این هدایا انجام خواهد شد.  

حجت  الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنج شنبه  در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نفت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار به خبرنگارانی که در این سال ها جان خود را از دست دادند و همچنین خبرنگارانی که در ایام مبارزه با کرونا جان خود را از دست دادند درود فرستاد و از تلاش فراوان همه رسانه ها و خبرنگاران برای آگاهی و هوشیاری و همچنین نشاط مردم در روند مقابله با کرونا تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دشمنان به دنبال گرفتن نشاط ما و مایوس کردن مردم هستند اما خبرنگاران و رسانه های داخلی رسالتی سنگینی دارند و ایجاد امید و اعتماد و نشاط در جامعه است که سرمایه اجتماعی برای جامعه و آینده کشور است.

رییس دولت تدبیر و امید تاکید کرد: روزهای سختی را می گذرانیم وفشار دشمنان بر ما بسیار سنگین است، در کنار کرونا تحریم را داریم در کنار تحریم، تحریف و تهدید را داریم، در کنار همه اینها دشمنانی داریم که در رسانه های بیگانه و خارجی می خواهند مردم را دلسرد کنند، اما  در برابر همه آنها امید، اعتماد، ایمان، تلاش، وحدت و هماهنگی را  داریم و امروز می‌بینیم که قوای کشور، نیروهای مسلح مردم ما در سایه هدایت‌های رهبری شاهد یک وحدت و اتحاد و هماهنگی هستند و در این زمینه رسانه ها و خبرنگاران می توانند نقش داشته باشد.

روحانی در این مراسم به وزیر ارتباطات دستور داد: مانند سال های گذشته، امسال هم به مناسبت روز خبرنگار هدیه ای تقدیم خبرنگاران شود و اینترنت رایگان در اختیار خبرنگاران قرار گیرد.

برچسب‌ها روز خبرنگار محمد جواد آذری جهرمی حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار محمد جواد آذری جهرمی حسن روحانی روز خبرنگار محمد جواد آذری جهرمی حسن روحانی روز خبرنگار رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرنگار مهر، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر امور خارجه کشورمان، اظهار داشت: از وزیرخارجه ایران به خاطر میزبانی گرم تشکر می‌کنم.

رییس دفتر جنبش حماس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک‌مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است.

هنیه با بیان اینکه شش ماه از عملیات طوفان الاقصی گذشته است، گفت: مردم غزه مقاومت افسانه ای را پشت سر گذاشتند.

وی‌گفت: به رغم تمام هزینه های سنگینی که مردم غزه پرداختند، رژیم صهیونیستی در محقق ساختن تمام اهداف خود شکست خورده است و حمایت سیاسی در شورای امنیت بین الملل را هم از دست داده است.

وی افزود: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است.

رییس دفتر سیاسی حماس عنوان کرد:
در قطعنامه‌ای که دیروز صادر شد، برخی کاستی ها وجود دارد. این قطعنامه بیانگر این است که رژیم صهیونیستی با انزوای بی سابقه ای رو به رو شده است که حاصل عملکرد مقاومت و حمایت امت اسلامی است.

هنیه خاطر نشان کرد: از رهبر انقلاب امام خامنه ای و رییس جمهور و مردم ایران تشکر می‌کنم. ان شالله در ماه رمضان، روز قدس را در پیش داریم. این روز در حالی فرا می رسد که نبرد ادامه دارد. مردم فلسطین با چالش مواجه هستند و امیدواریم امت اسلام در روز قدس حضور شجاعانه داشته باشد و گامی برای آزادی مسجد الاقصی باشد.

کد خبر 6062989 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • کسب موفقیت در مواجهه با انتشار اطلاعات نادرست
  • دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • مقاومت مردم غزه مساله فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • معدوم سازی هشت و نیم تن موادغذایی فاسد در بندرعباس
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است