Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشاش گفت: به مناسبت عید غدیر خم ۱۵۰ پرس غذا در ضیابر پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

«شیوا بشاش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: به همت خیرین و با مشارکت پایگاه بسیج خواهران ام عماره ضیابر غذای نذری به مناسبت عید غدیر خم در ضیابر پخت شد.

 

فرمانده پایگاه بسیج خواهران ام عماره ضیابر با بیان اینکه در این طرح 150 پرس غذا پخت و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد افزود: با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا، پخت و توزیع غذا با رعایت اصول بهداشتی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه براساس آموزه‌های روایی یکی از بهترین اعمال روز غدیر اطعام مومنین و محرومان است گفت: غدیر، عیدالله‌الاکبر است و در روایات و متون دینی بر اطعام غدیر و ثواب اطعام مومنین در شب و روز غدیر بسیار تاکید شده است.

 

بشاش با اشاره به اینکه عید غدیر، مهم‌ترین مناسبت دینی است که ائمه اطهار(ع) به صراحت درباره اطعام در آن روز سخن گفته‌اند تصریح کرد: معروف‌ترین روایت در این زمینه از امام صادق(ع) نقل شده که فرمودند: «غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق (در راس آنها خود ائمه معصومین(ع)) و یک میلیون شهید (در راس آنها حضرت عباس(ع) و شهدای کربلا) و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد.

 

فرمانده پایگاه بسیج خواهران ام عماره ضیابر خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه و شخصیت امام علی (ع) غدیر نقطه عطف انسان ها شد و تنها اختصاص به شیعه ندارد و مختص همه مسلمانان است.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع غذای گرم بین نیازمندان توزیع غذای گرم عید سعید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که اتفاق عجیبی مقابل استادیوم غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته، اجازه حضور بازیکنان دو تیم فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه داده نشد تا این بازی برگزار نشود و پرونده آن در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزات لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی استادیوم غدیر شناخته می شود، اجازه برگزاری این بازی داده نشد تا انتقادهای شدیدی از سوی افراد مختلف از جمله باشگاه های نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان را به همراه داشته باشد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر، با فجرسپاسی رقابت دارند.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر و در تاریخ هفتم اردیبهشت در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سپاهان میزبانی کند. مدیران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، نامه نگاری های لازم با دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را به عمل آورده اند تا بتوانند علاوه بر این بازی، سه مسابقه باقیمانده خانگی خود در لیگ دسته اول را نیز در یکی از ورزشگاه های غدیر یا فولاد آره نا برگزار کنند.

اما درخواست اولیه استقلال آبی پوش ملاثانی برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه بازی خانگی باقیمانده از لیگ دسته اول، با مخالفت تیم استقلال خوزستان همراه شده است. امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در جوابیه ای که به درخواست نماینده ملاثانی ارسال کرده، اعلام کرده که به دلیل برگزاری بازی های تیم های رده بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر، آنها امکان میزبانی از استقلال ملاثانی را ندارند.

در حال حاضر باشگاه فولاد جوابیه ای به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده و در صورت مخالفت این باشگاه، آنگاه مکان برگزاری دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به یک معضل عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟