Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@02:23:31 GMT

رونالدو رکورد ۹۵ ساله در یوونتوس را شکست

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۷۱۴

ساعت 24-فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با گلزنی در دیدار شب گذشته تیمش مقابل لیون، رکورد ۹۵ ساله باشگاه ایتالیایی را شکست.

 شب گذشته یوونتوس در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون رفت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. بانوی پیر در بازی رفت با یک گل شکست خورد و با وجود پیروزی در دیدار برگشت به دلیل قانون گل زده در خانه حریف از رسیدن به جمع ۸ تیم برتر اروپا بازماند تا تیم فرانسوی راهی این مرحله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این میان کریس رونالدو ستاره این دیدار بود و موفق شد در این بازی دبل کند.

رونالدو با گلزنی در این بازی موفق به ثبت رکوردی جدید شد.

فوق ستاره پرتغالی که دیگر در این فصل از مسابقات حضور نخواهد داشت و وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشت، در این فصل از پیکارها در ۴۶ بازی ۳۶ گل به ثمر رسانده که یک رکورد در باشگاه یوونتوس محسوب می‌شود.

در ۹۵ سال اخیر او بیشترین گل را در طول یک فصل برای بانوی پیر به ثمر رسانده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خصومت شخصی دو اسطوره با رونالدو | لقب زشتی که بعد از ظهور کریس به فوق ستاره داده شد!

به گزارش همشهری آنلاین ریو فردیناند شش سال در منچستریونایتد در کنار رونالدو بازی کرد. تیری آنری از سال 1999 تا 2007 بازیکن آرسنال بود و سپس به بارسلونا و نیویورک ردبولز رفت. آنری در لیگ برتر بارها مقابل یونایتد و رونالدو بازی کرد و چندین مورد نیز به یادماندنی بود.

این دو رکورد بیشترین جایزه بهترین بازیکن فصل (هر کدام دو بار) و همچنین بیشترین گل از ضربه آزاد مستقیم توسط یک بازیکن خارجی با 12 گل را دارند.

در مورد رونالدوی برزیلی، فردیناند گفت: «مشکل اینجاست که این دو هم‌نام هستند. رونالدو نازاریو می‌گوید تو نام من را گرفته‌ای پس با تو مشکل دارم. چون او رونالدوی اصلی بود. سپس کریستیانو از راه رسید و همه از نازاریو با عنوان "رونالدو چاق" یاد کردند که بی‌احترامی است.»

در مورد اسطوره آرسنال: «در مورد تیری آنری نیز همینطور است. تیری به ندرت در مورد کریستیانو رونالدو خوب حرف می‌زند. کلیپی در ورزشگاه هایبوری دیدم که آنری به پشت سر رونالدو ضربه می‌زند یا چیزی شبیه به آن و کریستیانو هم او را هل می‌دهد. سپس کریستیانو گل برتری ما را به ثمر رساند. به نظر می‌رسد این دو داستان‌های خودشان را دارند که هنوز از ذهن تیری نرفته است.»

کد خبر 840835 برچسب‌ها ویژه ورزشی رونالدو کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • خصومت شخصی دو اسطوره با رونالدو | لقب زشتی که بعد از ظهور کریس به فوق ستاره داده شد!
  • نرخ بیکاری ترکیه رکورد ۱۰ ساله را شکست