Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مارتین اندیک، فرستاده سابق واشنگتن در مذاکرات سازش میان اسرائیل و فلسطین از معامله قرن به عنوان طرحی غیرمنصفانه برای فلسطینیان یاد کرد.

اندیک تاکید کرد معامله قرن طرحی غیر منصفانه و ناعادلانه است، زیرا مسائل مهم از جمله مرزها، امنیت، سرنوشت قدس، آوارگان را به نفع رژیم صهیونیستی حل و فصل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام سابق آمریکایی با تاکید بر اینکه طرح اشغالگرانه رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری خارج از چارچوب پیمان اسلو و مذاکرات سازش است، آمادگی دولت واشنگتن برای حمایت از این اقدام را از دلایل شکست معامله قرن دانست.

اندیک با ارزیابی اجرای طرح الحاق کرانه باختری به عنوان بدترین اتفاق ممکن، گفت این اقدام شانس تحقق راه حل دو کشور را برای همیشه از بین خواهد برد. این مقام آمریکایی با یادآوری این موضوع که ۶۰ درصد از حامیان ترامپ را انجیلی‌های این کشور تشکیل می‌دهند گفت جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ ممکن است برای کسب آرای این گروه به نفع رئیس جمهور فعلی، تا پیش از انتخابات نوامبر اقداماتی در خصوص طرح الحاق صورت دهد.

اندیک زمان رونمایی از معامله قرن را کاملا سیاسی دانست تا در آستانه انتخابات کنست بتواند پیروزی بنیامین نتانیاهو را تضمین کند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الحاق کرانه باختری معامله قرن مذاکرات سازش معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، که روز گذشته عازم پاکستان شده بود، ظهر امروز به وقت محلی در دیدار «مریم نواز شریف» سروزیر ایالت پنجاب، دیدار کرد. در همین راستا، پوشش سرویز ایالت پنجاب در دیدار با ابراهیم رئیسی در فضای رسانه‌ای توجهات را به خود جلب کرد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898677

دیگر خبرها

  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود