Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تردد در تمامی جاده‌های کشور بدون گره و مشکل ترافیکی خاص درحال انجام است. تاریخ انتشار: 11:19 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۸۰۲

خبرگزاری میزان - سرهنگ نادر رحمانی در تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک، تردد در تمامی جاده‌های کشور بدون گره و مشکل ترافیکی خاص درحال انجام است و تنها در آزادراه تهران قم شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  به گفته رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی وجود دارد.   رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در محور‌های چالوس و هراز نیز ترافیک در مقاطعی پرحجم است، اما تاکنون گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است البته پیش بینی می‌شود که از عصر امروز حجم تردد در این مسیر‌ها افزایش بیابد.   وی درباره افزایش تردد در جاده‌ها نیز گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که در تعطیلات سه روزه، میزان تردد در جاده‌ها در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است. بیشتر بخوانید: امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟ رحمانی در مورد وضعیت جوی جاده‌ها اظهارکرد: بارش پراکنده باران در محور‌های استان مازندران متوقف شد، اما برابر گزارش‌ها در محور‌های کیاسر سمنان و ارتفاعات محور‌های فیروزکوه، هراز و چالوس مه گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد بنابراین لازم است رانندگان موارد ایمنی را رعایت کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس ترافیک پلیس جاده های کشور مشکل ترافیکی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در محور هراز سنگین است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای استان افزود: در حال حاضر تردد در محور هراز مسیر دوطرفه سنگین است.

وی اظهار کرد: تردد در دیگر محورهای استان شامل کندوان، سوادکوه، کیاسر و کناره به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی نیز مداخله خاصی در استان مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6084979

دیگر خبرها

  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی