Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر خبرنگاران، واقع بزرگ غدیر و پیام رسول اعظم را در این روز، به خوبی و با دقت و بدون تحریف، به نسل‌های بعد می‌رساندند شاهد بسیاری از ناگواری‌های بشر، به‌خصوص مسلمانان، در طول قرون پس از آن نبودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه ساری در استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار طی پیامی ضمن تبریک این روز عنوان کرد؛ روز "خبرنگار" را که نشان از اهمیت کار عاشقانه این قشر شریف و زحمت‌کش است تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران، التیام‌بخش آلام مردم و زبان گویای صدای نارسای آنانند، روحیه حق جویی و حق‌گویی، در کنار روحیه سادگی و اخلاص آنان، همواره مثال‌زدنی است.

 "خبرنگار"، گستره، تاثیر و عمق نفوذ قلم و بیانش بر همگان آشکار اما خود در پس واژگان و تصاویر با نجابتی ستودنی ناپیدا است و با دقت، سرعت و دل‌سوزی، لحظه‌های ماندگار را ثبت و ضبط می‌کند.

همزمانی "روز خبرنگار" با عیدالله الاکبر، "غدیر خم"، بار دیگر یادآور این نکته است که اگر "خبرنگاران"،  واقع بزرگ غدیر و پیام رسول اعظم را در این روز، به خوبی و با صحت، دقت و حفظ امانت، بدون هرگونه دست‌درازی و تحریف، به نسل‌های بعد می‌رساندند شاهد بسیاری از ناگواری‌های بشر، به‌خصوص مسلمانان، در طول قرون پس از آن نبودیم.

بار دیگر، با گرامیداشت یاد شهید "صارمی"، این روز را به این قشر زحمتکش تبریک گفته امیدوارم با همت مسوولان امر، برخی موانع و مشکلات فراروی آنان به زودی مرتفع شود.

سلام و درود خدا بر "خبرنگاران" جهادگر و شهیدی که در میدان‌های مختلف، سرافرازانه پا به پای ملت بزرگ ایران اسلامی ایستاده و لحظات ناب و حماسه‌های بی‌نظیر آنان را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم جاودانه ساختند.

همچنین سرهنگ پاسدار مسلمی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران، رزمندگان خط مقدم در حوزه جنگ نرم هستند.

بخش زیادی از موج همدلی مرهون اطلاع‌رسانی خبرنگاران است

فرمانده سپاه کربلا، خبرنگاران را سربازان گمنام  در جبهه جنگ نرم دانست و افزود: نقش آفرینی خبرنگاران  برای ایجاد روحیه شور و نشاط بین مردم و مسؤولان جهت مشارکت در رزمایش مومنانه قابل تقدیر است.

 مسلمی با تصریح بر ایجاد موج همدلی بین مردم مبنی بر دستگیری از نیازمندان  و آسیب دیدگان کرونایی خاطر نشان کرد: بخش زیادی از این موج همدلی ایجاد شده مرهون اطلاع‌رسانی خبرنگاران است.

فرمانده سپاه کربلا در پایان ازبرگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران روز ۲۵ مردادماه خبر داد و خواستار شد: خبرنگاران بیش از گذشته برای احیای روحیه احسان و تعاون  مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران

«۵۰ متر مربع» یک سریال خانوادگی در گونه اکشن، کمدی و خانوادگی است و در آن بازیگرانی چون: انگین اوزتورک، تولگا تکین، آیبوک پوسات و... نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال ترکیه‌ای آمده است: گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کار‌های غیر قانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد. گولگه در حین جست و جو در مورد خانواده‌اش و اقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است.

این سریال با ترکیب ژانر کمدی و اکشن توانسته داستان جالب و جذابی را به مخاطبان ارائه دهد و سر و شکل استاندارد و خوبی دارد. فیلمنامه تعلیق و کشمکش خوبی دارد و ذهن مخاطب را درگیر می‌کند. انتخاب موضوع خوب است، موضوعی که در آن داستان مرد جنایتکاری روایت می‌شود که پسری را دزدیده و او را مانند پسر نداشته خود بزرگ می‌کند و حالا که پسر راز او را فهمیده نمی‌تواند از او دل بکند و...

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی