Web Analytics Made Easy - Statcounter

وجیه الله ملاجان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان طالقان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی و باتوجه به تاکید کادر درمان کشور مبنی بر عدم برگزاری اجتماعات، ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان طالقان با همراهی خیران دو عید قربان و غدیرخم را از طریق توزیع کمک های مومنانه که بین اقشار آسیب پذیر از کرونا توزیع شد، جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در عید قربان چهارده راس گوسفند قربانی و گوشت آن بین اقشار آسیب پذیر طالقان توزیع شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان طالقان گفت: هزار و دویست بسته بهداشتی نیز به مناسبت عید غدیرخم بین اقشار مختلف توزیع شد.

او افزود: تعداد دویست بسته معیشتی نیز به همت خیران و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات طالقان تهیه شده است که به زودی بین اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر توزیع خواهد شد.

انتعای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه عید قربان عید غدیر ویروس کرونا ستاد بازسازی عتبات عالیات بین اقشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  کشاورزان قزوین، نسبت به کم شدن حقآبه از کانال آب کشاورزی، انتقاد دارند.
کشاورزان معتقدند سال گذشته حقآبه قزوین از سد طالقان، به کمتر از یک سوم کاهش یافت و خسارات فراوانی به مزارع و باغات وارد کرد.
کشاورزان می‌گویند: امسال هم رهاسازی اب از سد طالقان با تاخیر اتفاق افتاد که این مسئله مزارع گندم، جو، کلزا و ... را دچار خسارت کرده است. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازسازی آسیب‌های معدنکاری با اصلاح قانون معادن
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند