Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@03:51:24 GMT

برگزاری مسابقه بزرگ «غدیر» در مسجد روحانی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۵۸۸۴

برگزاری مسابقه بزرگ «غدیر» در مسجد روحانی

مسابقه بزرگ «غدیر» به همت مسجد روحانی و در رشته‌های متنوع همچون نقاشی، بازسازی غدیر، نامه‌نویسی و ... برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با عید غدیر خم مسابقه بزرگ «غدیر» به همت مسجد روحانی برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، این مسابقه در رشته های نقاشی، خاطره نویسی، داستان نویسی، خطبه غدیر، بازسازی غدیر، خلاصه نویسی غدیر، نامه نویسی، رنگ آمیزی و کامنت نویسی پیرامون عید غدیر خم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه مندان تا 25 مرداد ماه فرصت دارند آثارشان را به مسجد روحانی از طریق شبکه های تلگرام، سروش، ایتا، بله و اینستاگرام به آدرسmasjed_ruhani@ ارسال کنند و از دهها هدیه ارزشمند که شامل 10 عدد پلاک طلا و سکه طلایی پارسیان و 15 عدد  کارت هدیه 100 هزار تومانی و 50 هزار تومانی است، بهره مند شوند.

 

همچنین مسجد روحانی به مناسبت عید غدیر خم در نظر دارد طرح اطعام علوی  را به منظور تهیه و توزیع 1100 بسته غذایی برای مناطق محروم شهرستان زاهدان اجرا کند. این پویش مردمی با مشارکت مساجد حوری، رضویه، روحانی، سلمان، لرزاده، محمدی و نور اجرا می شود.

 

یادآور می شود، مسجد روحانی درمیدان خراسان، خیابان شهید حداد عادل واقع شده است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد روحانی مسابقه غدیر مسجد روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد

 میلاد یزدان‌پناه  ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاهیان اسلام در مقابل اسرائیل غاصب، بیان کرد: ایران همواره به دنیا نشان داده که به هیچ‌وجه به دنبال جنگ و ایجاد تنش نبوده و نیست، اما به هیچ کشوری هم اجازه دست‌اندازی، تجاوز را نخواهد داد و با شدیدترین نوع و با تمام توان و قدرت با آن مقابله خواهد کرد. 

وی ادامه داد: در جریان عملیات «وعده صادق» دنیا به وضوح توان، قدرت و از طرفی مردانگی در حمله را در نیروهای مسلح ایران دید و این برای ما نه تنها یک افتخار بلکه مایه سربلندی است. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیمروز ادامه داد: در پی این عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام که در قالب حمله موشکی و پهپادی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی انجام شد، تصمیم گرفته شد تا یک دوره مسابقه تصویرگری این حمله جانانه، از دریچه هنر برگزار شود. 

یزدان‌پناه افزود: این برنامه توسط دانش‌آموزان هنرمند رشته نقاشی ایرانی و نگارگری هنرستان حضرت زینب(س) شهرستان نیمروز و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش نیمروز با نشان دادن هنر هنرمندان نیمروزی هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و به پاس قدردانی از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد