Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی صابرین گفت: توزیع ۴۰۰ پک کیف و لوازم التحریر به قیمت حدودی هر پک ۱۰۰ هزار تومان، توزیع ۲۰۰ قواره چادر به مناسبت مقام مادر، توزیع ۵۰ دستگاه بخاری در بین خانوار‌های روستایی، توزیع انواع البسه و لوازم خانگی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان، از جمله اقدامات گسترده محرومیت زدایی قرارگاه صابرین در سیستان و بلوچستان تا امروز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 11:29 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۸۰۵

خبرگزاری میزان - امیر «اتابک افضلی» مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی صابرین در خصوص بخشی از اقدامات محرومیت زدایی این قرارگاه گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و سال تحصیلی جدید برآن شدیم تا بخشی از نیاز‌های عزیزان را در استان سیستان و بلوچستان تامین کنیم، در همین راستا برای شناسایی جامعه هدف از راهنمایی‌های سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بهره گرفتیم.

وی افزود: در تمامی مراحل حسینعلی شهریاری نماینده محترم مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی دلسوزانه و مخلصانه در کنار ما بودند.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی صابرین ادامه داد: توزیع ۴۰۰ پک کیف و لوازم التحریر به قیمت حدودی هر پک ۱۰۰ هزار تومان، توزیع ۲۰۰ قواره چادر به مناسبت مقام مادر، توزیع ۵۰ دستگاه بخاری در بین خانوار‌های روستایی، توزیع انواع البسه، لوازم خانگی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان، توزیع مرحله اول ۶۰۰ عدد بسته بهداشتی به ارزش ۳۰۰ هزارتومان در مقاله با ویروس کرونا، توزیع ۶۰۰ سبد کالا به ارزش حدودی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان، توزیع ۵۶ هزار عدد ماسک پرستاری ۳ لایه به ارزش ۱۵۰۰ تومان، توزیع ۷ هزار عدد ماسک N ۹۵، اهدای ۱۰۰ گان پزشکی، اهدای ۲ هزار عدد شیلد پزشکی به ارزش ۲۰ هزار تومان، توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ عدد الکل برای ضد عفونی به قیمت هر الکل ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، از جمله اقداماتی بودند که تا امروز انجام شدند.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی صابرین افزود: این اقدامات در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک مومنانه و با هماهنگی قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی صابرین انجام شد.

امیر اتابک افضلی در پایان گفت: با تاکید بر اهمیت حفظ کرامت انسانی در حمایت از نیازمندان، این چهارمین بسته‌های معیشتی و بهداشتی است که از زمان شیوع کرونا توزیع می‌شود، طی این مدت بیش از هزار بسته بهداشتی نیز بین افراد کمتر برخوردار تویع شد.

وی در آخر از ریاست کمیسیون بهداشت مجلس بابت حمایت‌های همیشگی و همچنین سعید محمد فرمانده محترم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: تفاهم‌نامه همکاری بسیج و وزارت راه و شهرسازی در زمینه محرومیت زدایی به امضا رسید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد

سرهنگ حسینعلی کریمی امین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران این پلیس، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هامون به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰ هزار لیتر فراورده های نفتی ( نفت کوره ) قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان