Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:42:07 GMT

کلاس درس پپ برای زیدان روی یخدان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۰۱۶

کلاس درس پپ برای زیدان روی یخدان (عکس)

بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان توسط منچسترسیتی، گفتگوی دوستانه سرمربی‌های دو تیم در پایان بازی که در قاب دوربینها ثبت شده مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب موفق شد در خانه خود استادیوم اتحاد رئال مادرید را 2-1 شکست داده و با حذف کردن شاگردان زین الدین زیدان از لیگ قهرمانان خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شاگردان پپ گواردیولا به این ترتیب هر دو بازی رفت و برگشت خود مقابل رئال در مرحله یک هشتم نهایی را 2-1 پیروز شدند تا در نهایت با حساب 4-2 در مجموع راهی مرحله بعدی شوند. بعد از پایان بازی دیشب در استادیوم اتحاد، تصاویری از گفتگوی دوستانه سرمربی های دو تیم، زین الدین زیدان و پپ گواردیولا در کنار زمین چمن منتشر شده که جالب توجه بوده.

 

در این تصاویر دو مربی در حاشیه زمین چمن در حالی دیده می شوند که پپ گواردیولا روی یک محفظه آب مخصوص بازیکنان نشسته و زیدان به فاصله حدود دو متر از او ایستاده و در حال صحبت کردن هستند. گواردیولا در این تصاویر با حرارت مشغول توضیح دادن چیزی برای زیدان است و سرمربی فرانسوی رئال هم در حالیکه دستهای خود را در جیب شلوارش فرو برده به حرف های او گوش می دهد.

 

 

این مکالمه بین دو سرمربی دقایق بعد از خروج بازیکنان دو تیم از تونل ورزشگاه ادامه داشت و آنها بعد از تبادل نظر احتمالی درباره اتفاقاتی که در جریان بازی گذشت با هم زمین را ترک کرده و راهی رختکن های خود شدند.

 

 

منچستر سیتی زیدان (سرمربی) رئال مادرید پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی زیدان سرمربی رئال مادرید پپ گواردیولا سرمربی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید

تنها دو سرمربی در تاریخ بارسلونا چهار بار پیاپی نتیجه را به رئال مادرید واگذار

طرفداری | بارسلونا برای دومین‌بار در 60 سال اخیر در چهار ال‌کلاسیکوی پیاپی شکست خورد.

 دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال در حالی که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد.

بارسلونا امشب ضمن از دست دادن آخرین فرصتِ بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا، برای چهارمین بازی متوالی نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد تا رکوردهای جالبی که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم، به ثبت برسند:

ژاوی پس از پاتریک او کانل در سال 1940، به دومین سرمربی تاریخ بارسلونا با رکورد چهار شکست متوالی مقابل رئال مادرید تبدیل شد. پاتریک او کانل طی فصل‌های 39-1938 و 40-1939 در چهار ال‌کلاسیکوی متوالی نتیجه را به رئال واگذار کرد.  ژاوی اولین سرمربی 84 سال اخیر بارسا با آمار چهار باخت پی‌درپی برابر رئال مادرید است. ژاوی از زمان هدایت بارسلونا، طولانی‌ترین روند باخت را مقابل رئال مادرید به ثبت رسانده‌است. سرمربی بارسلونا مقابل رئال مادرید چهار و پس از آن مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا سه شکست پیاپی را تجربه کرده‌است. بارسلونا برای دومین‌بار در 60 سال اخیر، چهار شکست متوالی را مقابل رئال مادرید تجربه کرد. در این بازه زمانی، بارسا تنها حد فاصل سال‌های 2020 تا 2022 با ثبت پنج باخت پیاپی مقابل رقیب سنتی آمار بدتری دارد. بلوگرانا در طول تاریخ خود تنها پنچ بار مقابل رئال مادرید، چهار باخت پشت سر هم را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید