Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ دیاباته با گلی که از روی نقطه پنالتی به تیم شهر خودرو زد، تعداد گل‌هایش در لیگ برتر را به عدد ۱۳ رساند و در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

در خبر‌ها آمده بود که دیاباته به ازای هر گل، ۱۰ هزار دلار به قراردادش اضافه می‌شود. اصل ماجرا این است که طبق قرارداد دیاباته با استقلال، به ازای هر ۱۰ گل مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به قرارداد دیاباته اضافه می‌شود و اگر تعداد گل‌هایش کمتر از این عدد باشد، مبلغی به مهاجم استقلال داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته یک بار مرز تعداد گل‌هایش چه در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را از عدد ۱۰ گذرانده و ظاهرا مبلغ ۱۰۰ هزار دلار را دریافت کرده است. نکته دیگر این است که پنالتی‌هایی که مهاجم خارجی استقلال به ثمر می‌رساند، جزو تعداد پکیج گل‌های او محسوب نمی‌شود. در واقع سه پنالتی اخیر دیاباته مقابل نساجی مازندران، سپاهان و شهر خودرو تنها به او در جدول گلزنان کمک کرد.

دیاباته این شانس را دارد که باز هم گلزنی کند و تعداد گل‌هایش را برای دومین بار از مرز ۱۰ گل عبور دهد. اگر چه شاید ۱۰۰ هزار دلار به پول امروز ایران مبلغ قابل توجهی باشد، اما در بیشتر قرارداد بازیکنان خارجی چنین آپشن‌هایی دیده می‌شود، به خصوص برای دیاباته که گل‌های حساسی برای استقلال به ثمر رسانده است.

قرارداد دیاباته با استقلال برای دو فصل یک میلیون دلار یعنی فصلی ۵۰۰ هزار دلار است و اگر پول او طبق قراردادش پرداخت شود، فصل آینده نیز در استقلال حضور خواهد داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال آقای گل تعداد گل هایش هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بسته ۲۶ میلیارد دلار کمک نظامی به اسرائیل را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه بسته ۲۶ میلیارد دلاری کمک نظامی به رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

به گزارش ایرنا از "الجزیره انگلیسی" بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تصویب میلیاردها دلار کمک نظامی جدید نشان دهنده حمایت قوی از اسرائیل و "دفاع از تمدن غرب" است.

او در پیامی در رسانه ایکس گفت: «کنگره آمریکا با اکثریت قاطع، لایحه کمکی بسیار تحسین برانگیز را تصویب کرد که نشان دهنده حمایت قوی دو حزبی از اسرائیل و دفاع از تمدن غربی است.»

به گزارش ایرنا، روز گذشته، تارنمای «وال استریت ژورنال» نوشت: دولت بایدن در حال بررسی معرفی یک قرارداد تسلیحاتی جدید است که بر اساس آن بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات به اسرائیل فروخته خواهد شد.

دولت جو بایدن، ‌رییس جمهوری آمریکا، در قراردادهای تسلیحاتی جدید بیش از یک میلیارد دلار برای کمک به اسرائیل در نظر گرفته است.

این معامله شامل مهمات تانک به ارزش ۷۰۰ میلیون دلار، خودروهای نظامی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار و گلوله های خمپاره به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار است که مجموع آن به ۱.۳ میلیارد دلار می رسد.

وال استریت ژورنال گزارش داد: این، بزرگ‌ترین معامله نظامی است که ایالات متحده با اسرائیل پس از آغاز درگیری‌ها در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه سال گذشته) انجام می دهد.

اجرایی شدن این قرارداد تسلیحاتی مستلزم تایید رهبران کنگره است و در یک دوره زمانی طولانی که ممکن است چندین سال طول بکشد تحویل داده خواهد شد.

برایان فینوکین، مقام سابق وزارت خارجه آمریکا قرارداد جدید گزارش شده را "سیگنال حمایت نظامی بی قید و شرط" ایالات متحده از (رژیم) اسرائیل خواند.

وی خاطرنشان کرد: ایالات متحده هنوز از اهرمی که در زمینه انتقال تسلیحات در اختیار دارد برای تاثیرگذاری بر رفتار اسرائیل استفاده نکرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • طی دو سال هشت میلیون فقیر به تعداد فقرای کشور اضافه شده است!
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • تایوان چگونه کمک آمریکا را علیه چین به کار می‌گیرد؟
  • اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای
  • آمریکا بسته ۲۶ میلیارد دلار کمک نظامی به اسرائیل را تصویب کرد
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است