Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در دومین روز حضور در کشور لبنان، فاز اول اهدای مواد غذایی با ظرفیت ۱۵ تن به صلیب سرخ لبنان تحویل داده شد. تاریخ انتشار: 11:51 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۸۱۱

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، در دومین روز حضور در کشور لبنان، فاز اول اهدای مواد غذایی با ظرفیت ۱۵ تن به صلیب سرخ لبنان تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  ۲ نوع بسته غذایی در این محموله اهدایی وجود دارد که شامل بسته‌های ۷۲ ساعته (۵ کیلو مواد غذایی شامل‌کنسروجات، خرما و ...) و بسته‌های یک ماهه (شامل کنسروجات، قند و شکر و چای) است که برای مصرف یک ماه یک خانوار ۵ نفره کافی است. بیشتر بخوانید: اعلام شماره حساب جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی به لبنان کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر لبنان مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بسته غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، زینل پور گفت: بر اساس اعلام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیر خوار در تمام استان‌های کشور تامین شده است.

وی ادامه داد:طرح یسنا شارژ اعتباری مبلغ ۶۰۰ هزار تومان برای خرید بسته غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک اول تا سوم جامعه است.
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، افزود:این طرح از ۳۰ فروردین با شارژحساب سرپرستان خانوار آغاز شد و مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک یک تا سه می‌توانند بسته غذایی ۱۶ قلم کالایی و بسته بهداشتی هم شامل پوشک، شامپو و صابون را دریافت کنند.
وی ادامه داد: در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالایی است که در طرح یسنا علاوه بر این ۱۱ قلم کالا، غلات، مغزیجات، میوه و سبزیجات نیز  گنجانده شده است. 
زینل پور گفت: اطلاعرسانی مشمولان طرح از طریق پیامک وزارت رفاه صورت گرفته است ومادران مشمول از طریق برنامه کاربردی شما هم می‌توانند از شارژ اعتبار آگاه شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • ۷ دلیل برای استفاده از سرکه سیب
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • شام لاکچری فضانوردان آپولو ۸ چه بود؟ (+عکس)
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • تخصیص بسته غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار
  • مواد غذایی مضر برای سلامت قلب
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا