Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه فلسطینی معا، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، در سخنانی مدعی شد ۴ فردی که هفته گذشته در جولان هدف قرار گرفتند، به ایران وابسته بوده‌اند.

او در اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد این افراد سعی داشته‌اند حمله‌ای را بر اساس دستورالعمل‌هایی از تهران انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوخاوی در بازدید از یگان کماندویی «ماجلان» که به گفته ارتش رژیم صهیونیستی مسئول هدف قرار دادن تیم مذکور در جولان اشغالی بوده است، گفت: ما با عملیات‌های محرمانه و آشکار به همه دشمنان خود در تمام صحنه‌ها آسیب می‌رسانیم.

او گفت: روند صدمه زدن به دشمنان را تا ۳۶۰ درجه و خسارت وارد کردن به آن‌ها در تمام میدان‌ها را ادامه خواهیم داد.

هفته گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که یک گروه چهار نفره را که در حال بمب‌گذاری در کنار فنس‌های مرزی در جولان اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز ضمن تکرار تهدیدات توخالی خود ادعا کرد: ما برای محافظت از خود، آنچه را که باید انجام دهیم، انجام می‌دهیم. این صرفا یک بیانیه نیست و باید جدی گرفته شد.

«فوزی برهم» سخنگوی جنبش حماس، حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه را با هدف صدور بحران‌های داخلی این رژیم به نوار غزه عنوان کرد و افزود: رژیم صهیونیستی قصد دارد با این حملات نگاه‌ها را از آنچه درون این رژیم رخ می‌دهد، تظاهرات مردمی و اوضاع متشنج سیاسی خود منحرف کند.

سخنگوی حماس تاکید کرد: مقاومت ماهیت برنامه‌های رژیم صهیونیستی و آنچه بدان می‌اندیشد و حتی ساز و کار برخورد با آن را به خوبی درک می‌کند و هرگز به این رژیم اجازه نمی‌دهد نوار غزه را مکانی برای صدور بحران‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جولان اشغالی جنبش حماس ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عبری از استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست هفتم اکتبر و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در صدد استعفا از مقام خود است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد رئیس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه استعفای خود را به سبب شکست هفتم اکتبر و پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در سوریه اعلام خواهد کرد.

این روزنامه اشاره کرد که این اولین استعفای یک مقام نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ در غزه خواهد بود.

کد خبر 6085219 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • استعغای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل
  • ۱۰ ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد