Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@18:55:29 GMT

افزایش نسبی دما در ظرف سه روز آینده

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۱۷۶

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز و فردا (18 و 19 مرداد) در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش در جنوب شرق سیستان و بلوچستان شدت خواهد داشت و دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم و در برخی ساعات در شمال شرق و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روز دوشنبه (20 مرداد) علاوه بر این مناطق در غرب سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ می دهد. سه شنبه تا اواخر هفته در غالب مناطق کشور اسمان صاف و پایدار خواهد بود. 

وی تاکید کرد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می دهد و در روزهای یکشنبه و دوشنبه (19 و 20 مرداد) وزش باد در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان شدت می یابد و رخداد خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران‌ فردا (۱۹ مرداد) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۰ مرداد) صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد