Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک بانوی کوهنورد ساکن مشهد به علت سقوط ازدیواره کول جنون اشترانکوه جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رییس هیئت کوهنوردی لرستان در این خصوص به برنا گفت: در روز جمعه  ۱۷ مرداد ماه یک بانوی کوهنورد ۳۰ ساله ومتاهل به نام زهره شاکری که اصالتا اهوازی ولی  مقیم مشهد است اقدام به صعود دیواره کاملا فنی و سخت  اشترانکوه کرده بودکه  متاسفانه طی اخبار واصله  سقوط کرد و جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید آرش قیاسیان با بیان اینکه این بانوی کوهنوردبدون هماهنگی با هیئت کوهنوردی  لرستان وشهرستان ازنا اقدام به این صعود کرده است ، افزود: با توجه به سخت وفنی بودن  مسیر  این بانوی کوهنورد بعد از ظهر روز گذشته  دچار تخلیه بدنی و اشتباه در گذر از مسیر شده وحدود 45 متر از تیغه  کول جنون سقوط کرد .

 رییس هیئت کوهنوردی لرستان با بیان اینکه   در حال حاضر گروه های امداد و نجات هلال احمر و دو تیم از هیئت کوهنوردی شهرستان ازنا در منطقه جهت حمل جسد در کوهستان حضور دارند ،تصریح کرد: با توجه به صعب العبوربودن منطقه  برای  عملیات امدادونجات  منتظر حضور بالگرد از استان همجوار هستیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سقوط کوهنورد اشترانکوه هیئت کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد

دریافت 686 KB

به گزارش همشهری آنلاین ‌وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: هواپیمای “توپولوف-۲۲ام۳” نیروهای هوافضای روسیه پس از انجام یک ماموریت رزمی هنگام بازگشت به فرودگاه خود در منطقه استاوروپل سقوط کرد.

بر اساس گزارش‌ها صبح امروز یک فروند بمب افکن استراتژیک توپولوف Tu-22M3 ارتش روسیه پس از انجام یک ماموریت رزمی هنگام بازگشت به فرودگاه اصلی خود در منطقه استاوروپل سقوط کرد.

‌وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که بر اساس اطلاعات اولیه، علت سقوط این بمب افکن به‌علت نقص فنی بوده است و در ویدئو نیز آتش سوزی موتور آن مشخص است.

‌گزارش‌ها حاکی از آن است که خدمه‌های این بمب افکن که ۴ نفر بودند، با موفقیت ایجکت کرده‌اند.

کد خبر 845471 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه روسیه سقوط هواپیما

دیگر خبرها

  • سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه در استاوروپل (+عکس)
  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد
  • حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/ چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • حمله فسفری؛ روایت جنون صهیونیست‌ها + فیلم
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان