Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: برنامه‌ریزی شده تا کلاس‌های آموزشی نیمسال اول ترم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این دانشگاه به صورت مجازی و بر روی سامانه LMS برگزار شود.

علی پاکیزه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص شیوه برگزاری ترم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه در شرایطی قرار داریم که ویروس کرونا همچنان در حال شیوع است، برنامه ریزی شده که کلاس‌های آموزشی نیمسال اول ترم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به صورت مجازی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: این کلاس‌های آموزشی روی سامانه LMS برگزار خواهند شد و زمان برگزاری آن‌ها را در تقویم آموزشی اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تحصیلات تکمیلی آموزش مجازی دانشگاه خلیج فارس بوشهر ویروس کرونا دانشگاه خلیج فارس تحصیلی ۱۴۰۰ ۱۳۹۹ کلاس های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر

رئیس دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر با اشاره به آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر، گفت: کنکور سراسری در استان بوشهر در ۱۱ حوزه برگزار شد و که از مجموع داوطلبان بیش از ۶۰ درصد خانم هستند. - اخبار استانها -

محمد مدرسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در 11 حوزه استان بوشهر اظهار داشت: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در 11 حوزه آغاز شد.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر ادامه داد: آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر 16 هزار و 242 داوطلب در 5 گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند گفت: از این تعداد داوطلب 63 درصد خانم و 37 درصد آقا هستند.

رئیس دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در شهر بوشهر با 5 هزار و 717 نفر بیشترین داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

مدرسی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در خارگ 61 نفر و تنگستان 607 نفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه امتحانی جم یک‌هزار و 164 نفر، دشتستان 3 هزار و 562 داوطلب، دشتی یک‌هزار و 266 نفر و دیر 176 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر ادامه داد: در حوزه‌های امتحانی دیلم 443 نفر، عسلویه 375 ، کنگان 976 و گناوه یک‌هزار 295 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی 60 درصد آقا و 40 درصد خانم هستند.

رئیس دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر با اشاره به اینکه تعداد شرکت‌کنندگان آزمون سراسری در دانشگاه خلیج‌فارس در گروه آزمایشی علوم ریاضی 776 نفر، گفت: در این دانشگاه در گروه آزمایشی علوم انسانی یک‌ هزار و 450 نفر، هنر 243 ، علوم تجربی 2 هزار و 642 و زبان‌های خارجی 606 نفر هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور