Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه روسیه گفت که اتهام تبانی مسکو با طالبان برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی که توسط مقامات آمریکا مطرح شده دروغی است که ارزش اظهارنظر ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «الکسی زایتسف» معاون رئیس مطبوعاتی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن درباره ارتباط مسکو با طالبان دروغ می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زایتسف در یک نشست مطبوعاتی گفت: ما به اظهارات ساختگی و بی‌اساس آمریکا عادت کرده‌ایم، روسیه به همه نوع بدی متهم شده است، این بار سرویس‌های ویژه روسی متهم به تبانی با طالبان هستند که گویا قرار بود به نیروهای آمریکایی در افغانستان حمله کنند.

به گزارش «اسپوتنیک» وی در پاسخ به پرسشی درباره این اتهامات گفت: این دروغ دیگری است که ارزش اظهارنظر را ندارد.

موضوع ارائه پاداش توسط روسیه به طالبان در ازای کشتن نیروهای آمریکایی ابتدا در «نیویورک تایمز» منتشر شد اما این گزارش بارها توسط مقامات روس، طالبان و رئیس جمهور آمریکا رد شده است.

واکنش ترامپ به گزارش‌‎های مربوط به تبانی روسیه و طالبان علیه نیروهای آمریکاییوزیر دفاع بلژیک مدعی تبانی روسیه و طالبان در افغانستان شدروسیه: حضور آمریکا و ناتو مانع عادی‌سازی شرایط در افغانستان است

با این حال اوبرایان اخیراً به رسانه‌ها گفته بود که اگر تبانی مسکو و طالبان برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در افغانستان اثبات شود روسیه هزینه سنگینی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" اخبار "افغانستان" طالبان بیشتر بخوانید... فرمانده سنتکام: روسیه از دیرباز تهدیدی در افغانستان بوده است پامپئو: روسیه ۱۰ سال است که در افغانستان سلاح می‌فروشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده سنتکام: روسیه از دیرباز تهدیدی در افغانستان بوده است پامپئو: روسیه ۱۰ سال است که در افغانستان سلاح می‌فروشد واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" اخبار "افغانستان" طالبان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت ۲ ترامپ: ایران نمی‌خواهد مجددا رئیس ‌جمهور شوم/اگر پیروز انتخابات شویم، با ایران خیلی سریع به توافق خواهیم رسید ۳ فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است ۴ سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند ۵ حمله خمپاره‌ای به محل تجمع داعش در سامراء ۶ استقبال وزیر خارجه لبنان از سخنان دبیرکل حزب الله ۷ لبنان|اقدامات قضایی جدید درباره انفجار بیروت؛ چند مسئول دیگر بازداشت شدند ۸ علت آتش سوزی در بازار «عجمان» امارات مشخص شد+فیلم مهمترین اخبار بین الملل سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ۶۰ مفقود در انفجار بیروت / عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد تظاهرات آمریکایی‌ها در شهر پورتلند/ معترضان به مرکز پلیس حمله کردند مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ۶۰ مفقود در انفجار بیروت / عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار افغانستان طالبان اخبار روسیه اخبار افغانستان طالبان نیروهای آمریکایی انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان مدعی است که برلین پیش از آنکه سالن کنسرت «کورکوس» در حومه مسکو هدف حمله تروریستی مرگبار قرار بگیرد، هیچ اطلاعاتی درباره آن نداشته است.

در پی حمله تروریستی ۲۲ مارس به سالن کنسرت «کورکوس» در منطقه «کراسنوگورسک» مسکو، دست کم ۱۴۳ نفر کشته شدند. سرویس امنیت فدرال روسیه ۱۱ نفر را به ظن مشارکت در این حمله تروریستی بازداشت کرده است. این مرگبارترین حمله تروریستی است که از اوایل دهه ۲۰۰۰ تاکنون در روسیه رخ می‌دهد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نطقی تلویزیونی گفت که براساس اطلاعات اولیه، طرف اوکراینی برای تروریست‌ها، «دریچه ویژه مرزی» گشوده است تا بدون شناسایی‌شدن از مرز عبور کنند.

شولتز در مصاحبه‌ای هرگونه اطلاع قبلی درباره برنامه‌های مرتبط و منتهی به این حمله را رد کرد و مدعی شد: احتمالاً سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا سرنخ‌هایی داشتند.

وی با این ادعا که سیاست واشنگتن این است که در صورت دریافت اطلاعات درباره چنین حملات تروریستی، به کشورهای دیگر هشدار می‌دهد، افزود: آنها حتی هشدار عمومی صادر کردند و تاسف‌بارتر این است که با این وجود، همچنان چنین حملات تروریستی وحشتناکی رخ می‌دهد.

به نظر می‌رسد که منظور شولتز هشدار امنیتی است که سفارت آمریکا در مسکو در هفتم مارس صادر کرد و هشدار داد که واشنگتن «گزارش‌ها درباره برنامه قریب‌الوقوع افراط گرایان برای هدف قرار دادن اجتماعات بزرگ در مسکو از جمله کنسرت‌ها را زیر نظر دارد» و جالب اینجاست که ۴۸ ساعت بعد این حادثه رخ داد. واشنگتن مدعی شد که این اطلاعات را در اختیار مقامات روسیه قرار داده است!

الکساندر بورتنیکوف، رییس سرویس امنیت فدرال روسیه تایید کرد که آمریکا به مسکو درباره حمله تروریستی احتمالی هشدار داده بود اما یادآور شد که این اطلاعات عملاً اطلاعات کلی بوده است.

وی اضافه کرد که علاوه بر اوکراین، آمریکا و انگلیس نیز در تیراندازی کورکوس نقش داشتند. داعش مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته است.

کد خبر 6064084

دیگر خبرها

  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • آمریکا در حمله تروریستی مسکو، خودش را گوشه رینگ گرفتار کرد!
  • بازگشت جهانی داعش
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟