Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@03:04:05 GMT

صعود منچستر و لیون و حذف رئال مادرید و یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۳۰۴

لیگ قهرمانان اروپا با صعود منچسترسیتی و لیون به یک چهارم پایانی و حذف رئال مادرید و یوونتوس پیگیری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از وقفه‌ای ۴ ماهه در مسابقات لیگ قهرمانان به دلیل بحران کرونا، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها، دیشب با دو بازی ادامه یافت که منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی اش اتحاد، نتیجه ۲ - ۱ بازی رفت برابر رئال مادرید را تکرار کرد و در مجموع با برتری ۴ به ۲ راهی مرحله یک چهارم پایانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی، رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس برای سیتی گلزنی کردند و کریم بنزما هم تک گل رئال را به ثمر رساند.
در دیگر دیدار این مرحله، یوونتوس در حالیکه بازی رفت را با یک گل به لیون واگذار کرده بود، دیشب در آلیانز تورین ۲-۱ میهمان خود را شکست داد تا دو تیم در مجموع ۲-۲ مساوی شوند، اما لیون با قانون گل زده در خانه حریف، به جمع هشت تیم پایانی صعود کرد. هر دو گل یووه را کریس رونالدو به ثمررساند و ممفیس دپای زننده تک گل لیون بود.
در همین چارچوب، امشب بارسلونا در حالی در نیوکمپ میزبان ناپولی است که بازی رفت دو تیم با تساوی ۱ - ۱ به پایان رسیده؛ بایرن مونیخ هم در آلیانز پذیرای چلسی خواهد بود، دیدار رفت با برتری سه به صفرِ بایرن همراه بود. برچسب ها: فوتبال اروپا ، منچستر ، لیون ، رئال مادرید

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال اروپا منچستر لیون رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید مهمان منچسترسیتی بود که رئال در ضربات پنالتی پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

دیدار رفت دو تیم در مادرید با تساوی سه بر سه به پایان رسیده بود و در ورزشگاه اتحاد، رئال مادرید در دقیقه ۱۲ و روی یک ضدحمله با ضربه رودریگو به گل رسید. بازی سراسر هجومی سیتیزن‌ها تا دقیقه ۷۶ نتیجه نداد، اما در این دقیقه دیبروینه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از گل فشار سیتی و بازی تدافعی رئال ادامه یافت، اما حملات شاگردان پپ نتیجه نداشت تا کار به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی اگرچه لوکا مودریج اولین ضربه رئال را از دست داد و سیتی پیش افتاد، اما سیلوا و کواچیچ هم برای سیتی پنالتی از دست دادند تا در نهایت رئال چهار بر سه ضربات پنالتی را پیروز شود تا حریف بایرن مونیخ در نیمه نهایی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)