Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@14:51:07 GMT

کارگاه آموزش مجازی «روانشناسی درترافیک»

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۴۷۲

کارگاه آموزش مجازی «روانشناسی درترافیک»

همشهری آنلاین: « امیرحسین حیدرنیا» معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 2 با بیان اینکه مدارس در فرهنگ سازی ترافیکی نقش مهمی دارند گفت: « با توجه به تاثیرگذاری آموزش در کودکان در نهادینه کردن فرهنگ صحیح ترافیکی، شهرداری منطقه 2 تلاش می کند تا با مشارکت آموزش و پرورش برنامه های آموزشی با محوریت فرهنگ ترافیک برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او افزود:« مدارس به عنوان مهم ترین و تنها نهاد مسئول تربیت عمومی می توانند از طریق کارکردهای آموزشی رسمی و غیررسمی به فرهنگ سازی در زمینه ترافیک پرداخته و فاصله بین شایستگی های موجود با شایستگی های مطلوب را بدین شکل به کودکان آموزش دهد.»
حیدرنیا  افزود: «برهمین اساس در گام نخست کارگاه آموزش مجازی و آنلاین فرهنگ ترافیک با موضوع «روانشناسی ترافیک» ویژه مدیران و معاونان پرورشی مدارس منطقه ۲ پیش بینی شده و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان  نیز دردستور کار برنامه های آموزشی قراردارد.»
مسابقه مهر ترافیک
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 در ادامه از برگزاری مسابقه «مهر ترافیک» ویژه دانش‌آموزان تهرانی خبرداد و گفت: « این مسابقه با هدف  نهادینه سازی فرهنگ ترافیک و آموزش نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.»
 به گفته حیدر نیا، رفتارهای ایمن عابرپیاده در پیشگیری از تصادفات، حریم‌های امن شهر من، فاصله اجتماعی در حمل‌ونقل عمومی و ایمنی در دوچرخه‌سواری  از جمله محورهای این مسابقه است.
او افزود:  «مسابقه در 2 بخش  فیلم کوتاه و پادکست 50 ثانیه برگزار می شود و علاقه‌مندان تا 15 شهریور ماه فرصت دارند آثارشان را به شماره 09057562933 در فضای مجازی و با استفاده از برنامه تلگرام ارسال کنند.»
 


 

کد خبر 538162 برچسب‌ها ترافیک - شهری شهرداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترافیک شهری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمد نیکویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی در قزوین اظهار کرد: این مراسم با حضور ۷۰۰ دانش آموز و در دهه سوم ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه تقویت بنیه معنوی معرفتی و تربیت جوان مؤمن انقلابی طبق مطالبات مقام معظم رهبری است.

دبیر اعتکاف قزوین تاکید کرد: در این برنامه معنوی برنامه‌های فرهنگی و معارفی متناسب با دانش‌آموزان از قبیل یادواره شهدا، هیئت دانش‌آموزی، جلسات قرآنی، حلقات معرفتی و اخلاقی و کلاس‌های مهارتی و آموزشی با رویکرد هنری رسانه‌ای برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این مراسم مذهبی از ۱۸ تا ۲۰ فرودین و به مدت سه روز در شهر قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 6062724

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود