Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@02:38:15 GMT

امروز می‌توانید سهام عدالت خود را بفروشید

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۵۴۶

امروز می‌توانید سهام عدالت خود را بفروشید

خبرگزاری آریا - طبق گفته رئیس‌جمهور 30 درصد دوم سهام عدالت برای کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند از امروز قابل فروش است و سهامداران می‌توانند درخواست فروش خود را تا سقف 60 درصد از ارزش سهام خود را ثبت کنند.
سهامداران سهام عدالت از امروز می‌توانند نسبت به فروش 30 درصد دوم سهام خود اقدام کنند. تعداد سهامدارانی که می‌توانند سهام خود را تا سقف 60 درصد بفروشد 18 میلیون و 300 هزار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحله اول فروش سهام عدالت از روز ششم خرداد ماه آغاز و این امکان فراهم شد که سهامداران ابتدا از طریق بانک‌ها و سپس کارگزاری‌ها سهامشان را تا سقف 30 درصد بفروشند.
در روز 18 تیر ماه حسن روحانی، رئیس‌جمهوری درباره زمان آزادسازی مابقی سهام عدالت گفت: 30 درصد دوم در عید غدیر و 30 درصد سوم سهام هم برای 22 بهمن آزاد می‌شود.
بیش از 70 روز از آغاز فرآیند فروش سهام عدالت می‌گذرد و طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری حدود دو میلیون و 300 هزار نفر از سهامداران نسبت به فروش سهام خود اقدام کرده‌اند، اما غملکرد کارگزاری‌ها و بانک در فروش سهام راضی‌کننده نبوده و موجب پشیمان شدن برخی از سهامداران شده است.
در بین متقاضیان فروش سهام عدالت، سهامدارانی هستند که بیش از دو ماه از زمان ثبت درخواست فروش سهامشان می‌گذرد اما هیچگونه وجهی تا به حال دریافت نکردند.
تکلیف 30 درصد اول سهام عدالت را مشخص کنید
درخواست فروش برخی از سهامداران نیز ثبت نشده است و آنها مجبورند که مراحل فروش سهام را دوباره طی کنند، به خاطر مشکلاتی که در فروش 30 درصد اول وجود دارد برخی از سهامداران خواستار این هستند که اول تکلیف فروش 30 درصد اول مشخص سپس 30 درصد دوم آزاد شود و در این خصوص نوشته‌اند:
«فعلا 30درصد اولیه رو واریز به حسابهای قشر بدبخت و بیچاره کنن بعدا شروع کنن به فروش 30 درصدهای دوم و سوم.»
«اول پیگیر اون سی درصد باشین بانک‌ها و کارگزاریها رو بکشونید پای میز محاکمه ببینید با پول این ملت چکار کردن بعد سی درصد دوم رو آزاد کنید»
«الباقی 30 درصد اولی بدید نمیخواد دوباره سایت باز کنید برای فروش 30 درصد بعدی.»
«آقای روحانی خواهشن اول اون 30درصدسهام عدالت بذار بیاد به حساب مردم بعد ما بقی رو آزاد کن من که از بس به بانک رفتم کفشهایم پاره شد آخه تو این حال بیماری کرونا هستیم چرا مردم اذیت میکنید»
«بابا شما‌ها همون 30 درصدی رو که آزاد کردیم فروختیم بریزید اون 70 درصد دیگش پیش کش ما گرفتاری داریم بخدا دانش آموزم پول یه لپ تاپ خریدن ندارم رسیدگی کنید»
منبع: تجارت نیوز

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فروش 30 درصد سهام عدالت فروش سهام سهام خود درصد دوم درصد اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!

گروه اقتصاد و درآمد: با وجود محدودیت نوسان قیمت سهم ها برای سومین روز متوالی، شاخصهای بازار سهام امروز ریزش داشتند. وضعیت معاملات به گونه ای پیش رفت که 86 نماد صف خرید داشتند و 291 نماد با صف فروش مواجه بودند.

به گزارش جماران، روز گذشته با وجود حواشی زیاد همه بازارها، بورس توانست از مسیر نزولی فاصله بگیرد اما سبز پوشی بازار بیش از یک روز دوام نیاورد و امروز برخلاف روز گذشته که حقیقی ها خریداران عمده بازار بودند، هیجان فروش بر این بخش از بازار غالب بود و  در همین حال، بیشتر شاهد خرید از سوی حقوقی های بازار بودیم. گویی همچنان نااطمینانی ها و ترس مالی بر احوال اقتصادی سهام داران خرد سایه دارد و امروز شاهد ریزش شاخص ها بودیم.

شاخص کل بورس تهران امروز نسبت به روز قبل 0.23 درصد کاهش یافت و با افت 4هزار و 999 واحدی به سطح 220190836 واحد رسید. شاخص کل هم وزن بورس هم با کاهش 2 هزار و 833 واحدی مواجه بود.

امروز تنها لیدرهای گروه فلزات به صف خرید رسیدند و نمادهای «فملی» و «فولاد» بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.

نمادهای «فملی» و «فولاد» رشد در شاخص بازار ایجاد کردند و نمادهای «شستا»، «فارس»، «وبملت»، «وامید» و «شبندر» هم اثر منفی بر شاخص داشتند.

       

دیگر خبرها

  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • سهامداران بخوانند/ این تصمیم درباره دامنه نوسان تمدید شد
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!